Nick र Lezlie Saltarelli ले 2018 मा चकलेट बजारमा ग्याप देखे र तिनीहरूको कन्डो किचनमा आफ्नै कार्यात्मक, प्रोटीन युक्त चकलेट बार सिर्जना गर्ने निर्णय गरे।
मोन्ट्रियल मा आधारित, Mid-Day Squares ले दिउँसोको खाजा खेल, एक पटकमा एउटा चकलेट स्क्वायर परिवर्तन गर्दैछ।
निक र लेज्लीले हालसम्म सफलतापूर्वक $२१ मिलियन संकलन गरेका छन्, र २० महिनाभन्दा कम अवधिमा १० लाखभन्दा बढी चकलेट बारहरू बेचेका छन्।
“हामीलाई विचारबाट तयार उत्पादनमा ल्याउन बीस हजार डलर हाम्रो लन्चप्याड थियो – राजस्व होइन, केवल एक समाप्त उत्पादन। [could] बजारमा ल्याउनुहोस् र वास्तवमा बिक्री सुरु गर्नुहोस्, “निक भन्छन्।
व्यवसायलाई आफ्नै भान्साबाट पूर्ण आकारको उत्पादन सुविधामा बढाउनु कुनै सानो उपलब्धि थिएन।
“हामी [eventually] उत्पादन कारखाना बनाउनु पर्यो । गर्न सक्ने कोही थिएन [for us]”निक भन्छन्। “हामी पहिले खानाको व्यवसायमा पनि थिएनौं, त्यसैले अब हामी [had] फिर्ता काम गर्न, गति ट्रिगरहरू र मार्करहरू के हुन् जुन तपाईंले अन्य मानिसहरूलाई मनाउनको लागि गति निर्माण गर्न हिट गर्नुपर्छ [to] तपाईं मा शर्त लगाउनुहुन्छ?”

निकले वित्तीय र मार्केटिङ रणनीतिहरू, ब्रान्ड साझेदारीहरू, र लगानीकर्ताहरूसँग सबै वार्तालापहरू ह्यान्डल गर्दछ।
उसले चाँडै महसुस गर्यो कि यो एक सफल व्यवसाय चलाउन एक अविश्वसनीय उत्पादन भन्दा बढी लाग्ने छ, त्यसैले ऊ आफ्नो समुदायमा फर्कियो।
“हामीले मोन्ट्रियलमा मात्र हाम्रो कथा सुनायौं, मानिसहरूलाई 50 ¢ मात्र चार्ज गर्यौं, र हामी हाम्रा ग्राहकहरूसँग कुरा गर्न सकौं भनेर डेलिभरी आफैं गर्यौं,” निक भन्छन्। “त्यसपछि उनीहरू कुरा गर्न थाल्छन् [Mid-Day Squares] तिनीहरूको इन्स्टाग्राममा, र तपाईंले थाहा पाउनुहुने अर्को कुरा, तिनीहरू आफ्ना स्टोरहरूमा उनीहरूलाई भन्छन्, ‘हे तपाईंले यो उत्पादन बोक्नुपर्छ।’
एउटा एपिसोड नछुटाउनुहोस्! Shopify मास्टर्स को सदस्यता लिनुहोस्।



यस दृष्टिकोणले ब्रान्डलाई आफ्नो समुदाय, वफादार ग्राहकहरू र अन्ततः सही लगानीकर्ताहरूको ध्यान आकर्षित गर्न मद्दत गर्यो।
सोसल मिडिया इन्स्टाग्राम मार्फत मानिसहरूलाई राम्रो, नराम्रो, कुरूप, प्रकारको मिश्रण देखाउने रियालिटी टेलिभिजन कार्यक्रम सुरु गर्ने विचार थियो। शार्क ट्याङ्की,कार्दशियनहरूर एलोन मस्कको बिल्ट-इन सार्वजनिक रणनीति सबै एकमा,” निक भन्छन्।

मानिसहरूलाई वास्तविक समयमा उनीहरूको व्यवसायको पर्दा पछाडिका तत्वहरू हेर्न अनुमति दिएर, निक भन्छन् कि उनको उत्पादनका प्रशंसकहरू उनीहरूको कम्पनीको सफलतामा लगानी गर्न थाले।
निक, जसले होस्ट गर्दछ मिड-डे स्क्वायर पोडकास्ट, मानिसहरूलाई सल्लाह दिन्छन् “तपाईंका साथीहरूले जे गरिरहेका छन् त्यसै नगर्नुहोस्, र अरू केही गर्ने प्रयास गर्नुहोस्। … [even if] यो गाह्रो हुन सक्छ, वा कार्यान्वयन दृष्टिकोणबाट तपाईंलाई लामो समय लाग्न सक्छ।”
पूर्णमा ट्युन गर्नुहोस् Shopify मास्टर्स निक र लेज्ली साल्टेरेली र टोली कसरी जान्नको लागि एपिसोड मिड-डे स्क्वायरहरू तिनीहरूको आफ्नै उत्पादन प्लान्ट बनाए र तिनीहरूको वास्तविक सामाजिक सञ्जाल संलग्नता मार्फत लाखौं डलर कोष सङ्कलन गरे।