marketing insights

Supercharge Your Determination-Making Energy With Shopify’s Advertising and marketing Insights


मार्केटिङमा कुशलतापूर्वक लगानी गर्नु चुनौतीपूर्ण र भारी छ। हामीले पाउँछौं। बढेको विज्ञापन लागत, थप प्रतिस्पर्धा, अनन्त च्यानल विकल्पहरू, र कडा बजेटहरूले मार्केटरहरूको लागि उत्तम तूफान सिर्जना गरेको छ। त्यसोभए यो आँधीबेहरीमा बाँच्ने किट के हो? यो डाटा हो।

यो कुनै आश्चर्यको कुरा होइन कि कम्पनीहरूले प्रभावकारी रूपमा आफ्नो मार्केटिङ मार्गदर्शन गर्न डेटा प्रयोग गर्न सक्छन् 25% द्वारा बिक्री उत्पादकता वृद्धि कम बजेट र पहिले भन्दा कम मार्केटिङ मा खर्च गर्न को लागी, गुणस्तर मार्केटिंग अन्तरदृष्टि तपाईको खर्च र लगानी मा फिर्ता (ROI) को अधिकतम गर्न को लागी महत्वपूर्ण छ।

त्यसैका लागि संस्करण, जाडो ‘२३Shopify लाई मार्केटिङ रिपोर्टहरू सुरू गर्दैछ आफ्नो मार्केटिङ डाटालाई सरल र उन्नत गर्नुहोस् ताकि तपाईं सक्नुहुन्छ आँधीबाट बच्ने मात्र होइन, कुशल लगानीको साथ बढ्नुहोस्। सबै भन्दा राम्रो भाग हो: यी रिपोर्टहरू तपाईंको Shopify योजनामा ​​समावेश छन्।

Shopify बाट मार्केटिङ अन्तर्दृष्टि संग, तपाईं लाभ लिन सक्नुहुन्छ:

  • अधिक सटीकता। Shopify मा डाटा ग्राहक अनुभवको सबैभन्दा नजिक छ, उनीहरूको व्यवहारमा स्पष्ट दृश्यको साथ। Shopify को डाटा पनि विज्ञापन प्रभावकारिता तिर निष्पक्ष छ।
  • ठूलो अन्तरदृष्टि। तपाईंको मार्केटिङ लगानीको समग्र दृष्टिकोणको साथ नयाँ अहा पलहरू पाउनुहोस्। ट्राफिक, बिक्री, र सबै च्यानलहरू एकै ठाउँमा डेटा हेर्नुहोस्।
  • अधिक कार्यक्षमता। केन्द्रीय कार्यस्थलबाट आफ्नो मार्केटिङ डेटामा सजिलैसँग कारबाही गर्नुहोस् र Shopify वा तेस्रो-पक्ष विज्ञापन र मार्केटिङ अभियानहरूमा सिकाइहरू लागू गर्न प्रत्यक्ष मार्गहरू प्रयोग गर्नुहोस्।

तिनीहरूले कुन प्रश्नहरूको जवाफ दिन सक्छन् र तिनीहरूले तपाइँलाई तपाइँको मार्केटिङ बजेटबाट थप प्राप्त गर्न कसरी मद्दत गर्न सक्छन् भन्ने जान्न प्रत्येक नयाँ रिपोर्टको अन्वेषण गरौं।

Shopify को नयाँ मार्केटिङ रिपोर्टहरू अन्वेषण गर्नुहोस्:

मार्केटिङ सारांश: एक नजर मा अन्तरदृष्टि

नयाँ मार्केटिङ सारांशको साथ सुरु गर्नुहोस्, मुख्य कार्यसम्पादन सूचकहरू (KPIs) को समीक्षा गर्नुहोस्, र महिना-देखि-महिना परिणामहरू कल्पना गर्नुहोस्। तपाईंको दैनिक दिनचर्याको भागको रूपमा, ट्राफिक ड्राइभिङबाट बिक्रीमा रूपान्तरण गर्न तपाईंको मार्केटिङको प्रभावकारिता मापन गर्न यो जानकारी प्रयोग गर्नुहोस्।

यो रिपोर्ट प्रयोग गर्नुहोस्:

  • तपाईको मार्केटिङको प्रभावकारिताको दैनिक स्न्यापसट पाउनुहोस्
  • समयसँगै सत्र र बिक्री ट्र्याक गर्नुहोस्
  • प्रत्येक डेटा बिन्दुमा ड्रिल डाउन

शीर्ष च्यानल प्रदर्शन: आफ्नो च्यानल मिश्रण विश्लेषण

बिक्री, सत्र, अर्डर, रूपान्तरण, औसत अर्डर मूल्य (AOV), पहिलो पटकका ग्राहकहरू, वा सहायता प्राप्त अर्डरहरू – कुनै निर्दिष्ट समय सीमाको लागि तपाईंको शीर्ष पाँच मार्केटिङ च्यानलहरू हेर्नको लागि मार्केटिङ खण्ड तल स्क्रोल गर्नुहोस्।

Shopify प्रशासकमा शीर्ष मार्केटिङ च्यानलहरू हेर्नुहोस्

यो रिपोर्ट प्रयोग गर्नुहोस्:

  • आफ्नो च्यानल परिणामहरूको स्न्यापसट प्राप्त गर्नुहोस्
  • कुन च्यानलहरूले उत्कृष्ट प्रदर्शन गर्ने मूल्याङ्कन गर्नुहोस्
  • मुख्य च्यानलहरूको लागि बिक्री र सत्र डेटा सँगै हेर्नुहोस्

समग्र च्यानल प्रदर्शन: काम गर्न मार्केटिङ अन्तरदृष्टि राख्नुहोस्

तपाईको बाट शीर्ष च्यानल प्रदर्शन रिपोर्ट गर्नुहोस्, “रिपोर्ट हेर्नुहोस्” मा क्लिक गर्नुहोस् र समग्र च्यानल प्रदर्शन रिपोर्टमा सार्नुहोस्। समयसँगै तपाइँका शीर्ष च्यानलहरू कल्पना गर्नुहोस्, र तपाइँका सबै परिणामहरू एकै ठाउँमा हेर्नुहोस्। नयाँ एट्रिब्युसन मोडेल विकल्पहरूको साथ आफ्नो विश्लेषणलाई गहिरो बनाउनुहोस् र AOV देखि बिक्री सम्म तपाईले सबैभन्दा बढी ख्याल गर्नुहुने मेट्रिक्स अनुसार आफ्नो तालिका परिमार्जन/क्रमबद्ध गर्नुहोस्।

Shopify प्रशासकमा च्यानल प्रदर्शन हेर्नुहोस्

यो रिपोर्ट प्रयोग गर्नुहोस्:

  • सबै मार्केटिङ च्यानलहरू, जैविक र सशुल्क हेर्नुहोस्
  • उच्च प्रदर्शन गर्ने र कम प्रदर्शन गर्ने च्यानलहरू पत्ता लगाउनुहोस् (बिक्री, सत्र, अर्डर, रूपान्तरण, AOV, पहिलो पटक ग्राहकहरू, र सहयोगी अर्डरहरू द्वारा)
  • एट्रिब्युसन मोडेलहरू बीच स्विच गरेर ग्राहक यात्रामा रूपान्तरण बिन्दुहरू तुलना गर्नुहोस्

च्यानल गतिविधि रिपोर्ट: दानेदार प्राप्त गर्नुहोस्

प्रत्येक च्यानलले सम्पूर्ण खरिद यात्रामा खेलिरहेको भूमिकाको बारेमा जान्नुहोस्—पहिलो पसलको भ्रमणदेखि खरिदसम्म। च्यानल गतिविधि रिपोर्टमा क्लिक गर्नुहोस् एक विशेष च्यानलको कार्यसम्पादनमा गहिरो डुब्नको लागि, त्यो च्यानलका सबै गतिविधिहरू हेर्दै।

Shopify प्रशासकमा च्यानल गहिरो डुब्न

यो रिपोर्ट प्रयोग गर्नुहोस्:

  • त्यो च्यानलसँग सम्बन्धित मार्केटिङ गतिविधिहरूको पूर्ण सूची हेर्नुहोस्
  • कुन गतिविधिहरूले राम्रो प्रदर्शन गर्दछ प्रमाणित गर्नुहोस्
  • कुन गतिविधिहरू दोहोर्याउने वा लगानी बढाउने प्राथमिकता दिनुहोस्

एट्रिब्युसन मोडेलहरू: ग्राहक यात्रा बुझ्नुहोस्

नयाँ एट्रिब्युसन मोडेलहरूको साथमा डेटा-नर्ड बन्नको लागि झुक्नुहोस्नयाँ च्यानल प्रदर्शन रिपोर्टको शीर्ष बायाँमा ड्रपडाउन विकल्पहरू फेला पर्यो। तिनीहरूले तपाईंको ग्राहकहरूको रूपान्तरणको यात्राको समग्र समझ प्रदान गर्छन्।

तपाईंले तीन फरक एट्रिब्युसन मोडेलहरू प्रयोग गरेर च्यानल प्रदर्शन रिपोर्ट परिमार्जन गर्न सक्नुहुन्छ:

  • अन्तिम क्लिक द्वारा रूपान्तरण। उनीहरूले खरिद गर्नु अघि क्रेताको अन्तिम क्लिक घटनालाई 100% क्रेडिट दिन्छ।
  • पछिल्लो गैर प्रत्यक्ष क्लिक द्वारा रूपान्तरण। खरिदकर्ता सिधै तपाइँको स्टोरमा खरिद गर्न आउनु अघि अन्तिम क्लिक घटनालाई 100% क्रेडिट दिन्छ।
  • पहिलो क्लिक द्वारा रूपान्तरण। उनीहरूले खरिद गर्नु अघि क्रेताको पहिलो क्लिक घटनालाई 100% क्रेडिट दिन्छ।

यी मोडेलहरू प्रयोग गर्नुहोस्:

  • कहिले र कहाँ ग्राहक यात्रा क्रेताहरू रूपान्तरण गर्दैछन् पत्ता लगाउनुहोस्
  • यात्राको प्रत्येक चरणमा कुन सम्पत्तिहरू (मध्यम, च्यानल, आदि) सबैभन्दा उपयोगी छन् भनी निर्धारण गर्नुहोस्
  • तपाईंको फनेल लक्ष्यहरूको लागि सबैभन्दा प्रभावकारी च्यानलहरूमा लगानी मार्गदर्शन गर्नुहोस्

काममा लागौं

आफ्नो मा लग इन गर्नुहोस् Shopify व्यवस्थापक अब र नयाँ र सुधारिएको मार्केटिङ अन्तर्दृष्टिको शक्ति पत्ता लगाउनुहोस् र विशेषता आफ्नो व्यवसाय अगाडि बढाउन। अधिक लुकाउनुहोस्, कम खर्च गर्नुहोस्, र यो सबै एकै ठाउँमा गर्नुहोस्—सही, अन्तरदृष्टि, र कार्ययोग्य मार्केटिङ डेटाको साथ।

Shopify सँग काम गर्न मार्केटिङ अन्तर्दृष्टिहरू राख्नुहोस्

Shopify को बुझ्न-गर्न-सजिलो रिपोर्टहरूले तपाईंलाई बढ्दो प्रचलनहरू अनुकूलन गर्न, मार्केटिङ दक्षता सुधार गर्न, र तपाईंले आफ्नो व्यवसायको मार्केटिङ जहाँ पनि विज्ञापन खर्चमा आफ्नो प्रतिफल अधिकतम गर्न मद्दत गर्दछ।





Supply hyperlink

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Scroll to Top
Disha Patani: Hotness level black dress edition. When #DishaPatani turns up the glam, she brings the fire 🔥 Kiara Advani looks very pretty in her latest photoshoot! Crazy for Jacqueline Fernandez? Deewane hum nahi hote! Gorgeous,Favourite,beautiful models for you Meet the most beautiful actress in town Dont be shy, lets share the love Rashmika Mandanna latest celebrity news, entertainment headlines and gossip Ranveer Singh poses nude for magazine,Vishnu Vishal Joining the trend Mega Millions jackpot hits $630 million for Friday, July 22, 2022 – 5th largest ever