रिज, धातुले ढाकिएको वालेटहरूको निर्माता, 2014 मा बुबा-छोरा किकस्टार्टर अभियान मार्फत सुरु भयो। सीन फ्रान्क 2018 मा कम्पनीमा मुख्य अपरेटिङ अफिसरको रूपमा सामेल भए। उहाँ अहिले सीईओ हुनुहुन्छ र तीन वर्ष भित्र कम्पनीलाई $ 1 बिलियनमा बेच्ने आशा गर्नुहुन्छ।
2021 मा प्रभावकारी मार्केटिङ र 2022 मा आईओएस 14.5 उथलपुथलमा हाम्रो छलफल पछि फ्रान्कसँग यो मेरो तेस्रो अन्तर्वार्ता हो। यस किस्तामा, हामीले ईकमर्सको समग्र अवस्था, अत्यधिक ऋणको जोखिम, र कम्पनी बेच्ने फ्रान्कको लक्ष्यलाई कभर गर्यौं।
उक्त कुराकानीको सम्पूर्ण अडियो तल इम्बेड गरिएको छ। ट्रान्सक्रिप्ट लम्बाइ र स्पष्टताको लागि सम्पादन गरिएको छ।
एरिक ब्यान्डहोल्ज: रिजको लागि २०२२ कस्तो रह्यो ?
सेन फ्रैंक: त्यहाँ उचाइ र तल थियो। हामीले योजना अनुसार राजस्व दोब्बर गरेनौं, तर यो एक सभ्य वर्ष थियो।
२०२२ मा समग्रमा ईकमर्स घटेको थियो। दिइएको हप्तामा, म सम्भवतः ५० ब्रान्डहरूसँग आधार छुन्छु। ती मध्ये लगभग आधा वर्षमा 10% घट्यो। अर्को 15% -20% विनाशकारी रूपमा तल थियो र दिवालियापन वा आगो बिक्रीमा समाप्त हुनेछ। तीस प्रतिशत तल थियो तर तल हुने योजना थियो, र यसको कारण नाफा बढेको थियो। एउटा सानो समूह – 5%, 10% – उनीहरूको सबैभन्दा राम्रो वर्ष थियो।
मसँग केही साथीहरू छन् जसले नौ-आंकडाबाट बाहिर निस्किएका छन् – आफ्नो व्यवसाय बेचेर $100 मिलियन भन्दा बढी कमाए। हाई स्कूलमा मेरो लागि यो अकल्पनीय थियो। म ओपिओइड महामारीको समयमा आर्थिक रूपमा निराश क्षेत्रमा हुर्कें। हेरोइन ओभरडोजका कारण मरेका मानिसहरूलाई मैले चिनेको थिएँ। अमेरिकामा आज धेरै समस्याहरू ओपियोइड संकटबाट उत्पन्न हुन्छन्। अहिले म २८ वर्षको भएँ र नौ अंकको व्यापार चलाउछु। मैले जिते।
मेरो लक्ष्य तीन वर्ष भित्र रिज १ बिलियन डलरमा बेच्ने हो। म यसलाई सही समय दिने प्रयास गर्दैछु। हामी बबलबाट बाहिर आउँदैछौं। 2023 मा ब्याज दरहरू माथि जान्छ र 2024 मा फिर्ता हुन सक्छ। आशा छ, हामी 2025 वा 2026 सम्ममा नयाँ बबलमा हुनेछौं, र म मेरो सम्पत्ति बेच्न सक्छु। त्यस पछिको लक्ष्य भनेको ठूलो, ठेगानायोग्य बजारमा अर्को कम्पनी खोल्ने, यसलाई १०० बिलियन डलरमा पुर्याउने, र यसलाई बेच्ने हो। मलाई व्यापारको आनन्द लाग्छ। रमाइलो छ।
ब्यान्डहोल्ज: के तपाइँ Ridge लाई $ 100 बिलियन कम्पनी मा रूपान्तरण गर्न सक्नुहुन्छ?
फ्रैंक: होइन। कारण यहाँ छ। हाम्रो आलामा सबैभन्दा मूल्यवान एकल कम्पनी हर्मीस हो। यो लगभग $ 250 बिलियन को लायक छ। त्यहाँ LVMH र Keurig जस्ता समूहहरू छन्। त्यहाँ नाइके छ, जसको कन्भर्सको स्वामित्व छ। नाइकेको मूल्य लगभग $ 170 बिलियन छ। गैर-टेक वा गैर-अटोमोटिभ तरिकामा $ 100 बिलियन मूल्यको तीन ब्रान्डहरू हुन सक्छन्। हाम्रो बजारलाई हेर्दा रिज १०० बिलियन डलरको कम्पनी हुन सक्दैन।
हामीले एउटा सानो VF कर्पोरेशन निर्माण गर्न सक्छौं, जसको स्वामित्वमा नर्थ फेस र भ्यानहरू छन् – दुई प्रतिष्ठित ब्रान्डहरू। यसको मूल्य लगभग 12 बिलियन डलर छ।
उद्यमीहरूले गर्ने सबैभन्दा ठूलो गल्ती पछ्याउनको लागि बजार छनोट गर्नु हो। मेरो सल्लाह पर्स बेच्न नगर्नुहोस्। मानिसहरूले वालेटको वास्ता गर्दैनन्। हामी सबैभन्दा ठूलो वालेट कम्पनी हौं। यो बेकार छ। तर हामी अर्को दुई वर्षमा पिभोट गर्दैछौं। हामीले सहायक कम्पनी बन्नको लागि औंठी, घडी र चक्कुहरू लन्च गर्यौं। सम्भावित सम्बोधनयोग्य बजारको रूपमा वालेट कोटी अहिले हामी जत्तिकै ठूलो छ। तपाईले बजार निर्माता बन्नु भन्दा ठूलो बजारको 1% कब्जा गर्नु राम्रो छ।
ब्यान्डहोल्ज: तपाईंले उल्लेख गर्नुभयो कि 10% -15% कम्पनीहरू बाँच्नेछैनन्। के तिनीहरूलाई बचाउन सक्छ?
फ्रैंक: ब्याज दर कटौती। ऋणले कम्पनीलाई व्यवसायबाट बाहिर निस्कन्छ। ऋण बिना, तपाइँ सञ्चालनहरू मापन गर्न सक्नुहुन्छ, दायित्वहरू हटाउन सक्नुहुन्छ, र सदाको लागि केही राज्यमा बस्न सक्नुहुन्छ। यदि तपाइँसँग कुनै ऋण थिएन भने, तपाइँ अझै पनि कर्मचारी वा कार्यालय ठाउँ बिना अवस्थित हुनुहुन्छ।
तर धेरै ब्रान्डहरूले आफ्नो अन्तर्निहित मेट्रिक्स बुझ्दैनन् र धेरै ऋण छ। तिनीहरू खराब सूचीमा बसिरहेका छन् वा This autumn ले तिनीहरूलाई बचाउनेछ भन्ने सोचेका छन्। यो भएन।
अब तिनीहरूसँग इन्भेन्टरी मानिसहरूले चाहँदैनन्, त्यो सूची बेच्नको लागि मार्केटिङको लागि पर्याप्त पैसा छैन, र लेनदारहरूले आफ्नो पैसा फिर्ता चाहन्छन्। गैर-परम्परागत ऋणदाताहरूले ब्रान्डको Shopify वितरणबाट पैसा लिन सुरु गर्नेछन्। त्यो अहिले ब्रान्डहरूको 15% हो।
2023 मा ईकमर्सलाई उच्च सकल-नाफा मार्जिन चाहिन्छ – सम्भव भएमा 80%। अधिक, राम्रो। यो 80% भन्दा माथि प्राप्त गर्न सजिलो छैन। जब तपाइँ 90% सकल नाफा कमाउनुहुन्छ, तपाइँ लुइस Vuitton जस्तो देखिन थाल्नुहुन्छ, जहाँ तपाइँ हजारौं डलर को लागी एक उत्पादन बेच्नुपर्छ। ती मार्जिनहरू प्राप्त गर्न, तपाईंले थप शुल्क लिन आवश्यक छ। त्यो सबैभन्दा महत्त्वपूर्ण कुरा हो।
हामीले यो कुराकानी पहिले पनि गरेका छौं। स्पेक्ट्रमको प्रत्येक छेउमा एक क्रेता छ। कसैले हानेस टी-शर्टहरू किन्छ, र अर्कोले $ 32 मा बक मेसन टी-शर्टहरू किन्छ। अरू कसैले जेम्स पर्से टी-शर्टहरू $ 125 मा किन्छन्, र केही उपभोक्ताहरूले Brunello Cucinelli टी-शर्टहरूको लागि $ 400 तिर्छन्। प्रत्येक मूल्य बिन्दुमा एक खरीददार छ।
ब्यान्डहोल्ज: रिज पछि तपाईको अर्को उद्योग के हो?
फ्रैंक: अमेरिकामा दन्तचिकित्सककहाँ नजानेको महामारी छ । विशेष गरी युवा पुरुषहरू। ३५ वर्ष मुनिका अधिकांश पुरुष १० वर्षमा दन्त चिकित्सककहाँ गएका छैनन्। केटाहरूलाई दन्तचिकित्सकमा जान लगाउने वरिपरि निर्माण गर्न ठूलो व्यापार छ। यो एक भयानक अनुभव हो। तपाईं दुखाइ र भ्रमित हुन पैसाको गुच्छा तिर्नुहोस्।
म त्यो प्रक्रियालाई व्यवस्थित गर्न चाहन्छु। त्यहाँ धेरै नियमन छ। सुन्दा केही दन्त चिकित्सकहरू रिसाउनेछन्। तर यो प्रायः कला हो, विज्ञान होइन। दुई दन्त चिकित्सकमा जानुहोस्, र तपाईंले दुई फरक उपचार योजनाहरू पाउनुहुनेछ।
डेन्टल हेरचाह वरिपरि निर्माण गर्न $100 बिलियन ब्रान्ड छ।
ब्यान्डहोल्ज: मानिसहरू कहाँ पुग्न र तपाईंलाई समर्थन गर्न सक्छन्?
फ्रैंक: म Twitter मा छु, @SeanEcom, र LinkedIn, @SeanDavidFrank। मसँग नि:शुल्क न्यूजलेटर छ “अप्रायोजित Ecom।“र श्रोताहरूले भ्रमण गर्न सक्छन् Ridge.com।