२०२२ याद गर्न को लागी एक वर्ष थियो! यी 12 महिनाहरूमा चुनौतीपूर्ण सामाजिक-आर्थिक घटनाहरूको बावजुद, संसार घुमिरह्यो, र हामी अब शान्ति, कृतज्ञता र आशाका साथ 2022 को अन्त्यमा आइपुगेका छौं।
अनलाइन व्यापारले जीवित रह्यो र धेरै चुनौतीहरूलाई पार गर्यो, विश्वव्यापी संकटदेखि गम्भीर आय उतार-चढ़ावहरू, साथै उन्नत प्रविधिहरूको द्रुत गतिले ल्याएका अवसरहरूलाई पनि स्वागत गर्दै। हामीले बितेको अर्को पूर्ण वर्षलाई प्रतिबिम्बित गर्दा, हामी तपाईसँग सामग्री हाइलाइटहरू साझा गर्न उत्साहित छौं २ चेकआउट (अहिले Verifone) 2022 को लागि:
विजेताले यो सबै लिन्छ! यो वास्तवमा एक MoR व्यापार मोडेलले विश्वव्यापी रूपमा मापन गर्न खोज्ने ईकमर्स खेलाडीहरूको लागि तालिकामा ल्याउँछ। हामीले अनलाइन व्यापार संसार पछ्याउने र अर्को वर्षको लागि उनीहरूको विकास रणनीतिहरू योजना गर्ने जो कोहीको लागि खुला मार्गनिर्देशन सँगै राख्यौं। हाम्रो MoR गाइड तपाईंलाई मार्फत लैजान्छ:
- के एक रेकर्ड को एक व्यापारी हो;
- यसले कसरी काम गर्छ;
- अनलाइन भुक्तानी लेनदेन प्रशोधन गर्दा भूमिका र दायित्वहरू;
- मर्चेन्ट अफ रेकर्ड, भुक्तानी सेवा प्रदायक, राजस्व वितरण प्लेटफर्म, र रेकर्डको विक्रेता बीचको भिन्नता; र
- तपाईंको आफ्नै MoR हुनुका चुनौतीहरू।
क्रस-बोर्डर बिक्री समावेश गर्न आफ्नो अनलाइन व्यापार विस्तार गर्न खोज्ने कम्पनीहरूले पहिले नै गर्नु पर्ने अनुसन्धान र योजनाको मात्रा थाहा छ।
तपाईं पहिले नै क्रस-बोर्डर स्केलिङको यो eCommerce विकास रणनीतिको सामना गर्दै हुनुहुन्छ वा यसलाई पछ्याउने निर्णय गर्नुभएको छ तर कहाँ सुरु गर्ने थाहा छैन, हाम्रो समर्पित देश गाइड श्रृंखलाले ठोस सुरूवात बिन्दु प्रदान गर्नेछ। यी ई-पुस्तकहरूले अन्तर्राष्ट्रिय बजारहरूमा विस्तार गर्ने मुख्य पक्षहरू – लक्षित देशमा इकमर्स बजारको अवस्था, उत्पादन कोटीहरू, भुक्तानी विधिहरू, चेकआउट प्रवाहहरू, वा सदस्यता नवीकरण दरहरू, साथै अन्तर्दृष्टिहरूको सन्दर्भमा ग्राहकहरूको स्थानीय प्राथमिकताहरूको बारेमा जानकारी समावेश गर्दछ। चयन क्षेत्रहरूमा कर र डेटा गोपनीयता नियमहरूमा। यसको शीर्षमा, ती स्थानीय बजारहरूमा 2Checkout को आफ्नै अनुभवबाट कार्ययोग्य सल्लाह र उत्कृष्ट अभ्यासहरू पनि छन्।
२०२२ मा, हामी विश्वभर भर्चुअल भ्रमणमा गयौं र ईकमर्स बजारहरूको बारेमा अन्तर्दृष्टि प्रदान गर्यौं। चीन, अस्ट्रेलिया, इजरायल, मेक्सिको, डेनमार्क, स्पेन, फिनल्याण्ड, नर्वेर इटाली।
तपाईंको चासोको लक्षित देशहरूमा समर्पित स्रोतहरू अन्वेषण गर्नुहोस् र अन्तर्राष्ट्रिय बजारहरू जित्न तयार हुनुहोस्!
विश्वव्यापी वाणिज्यले अनन्त विकास अवसरहरू अनलक गर्छ, तर यो धेरै जटिलताहरूसँग आउँछ। विश्वव्यापी भुक्तानीहरू स्वीकार गर्ने, बिलिङ प्रबन्ध गर्ने, मर्चेन्डाइजिङ ह्यान्डल गर्ने, स्थानीयकरणलाई अनुकूलन गर्ने, वा अनुपालन र जोखिमलाई सन्तुलनमा राख्ने सबै व्यवसायिक सरोकारहरू हुन् जसले तपाईंको पहुँच सीमापार विस्तार गर्दा ध्यान र समर्पित प्रयासहरूको लागि आह्वान गर्दछ।
जाँच गर्नुहोस् यो वेबिनार Nataliya Shadykulova, 2Checkout (अहिले Verifone) मा डिजिटल बिक्री EMEA को प्रमुखसँग, जसले यी प्रत्येक क्षेत्रलाई के समावेश गर्दछ र वाणिज्य क्षमताहरूको प्रकारलाई सम्बोधन गर्दछ जसले तपाईंलाई स्थानीय बजारहरूमा विस्तार गर्न मद्दत गर्न सक्छ। तपाईंले सिक्नुहुनेछ:
- किनमेल गर्ने अनुभवलाई उनीहरूको प्राथमिकतामा स्थानीयकरण गरेर आफ्ना खरिदकर्ताहरूको अनुभव कसरी बढाउने
- किन यसले देश स्तरमा खरिद फनेल अनुकूलन गर्न भुक्तान गर्छ
- नयाँ बजारमा प्रवेश गर्दा कस्तो प्रकारका विभिन्न नियमहरू अवलोकन गर्नुपर्छ
- यसले GLocal दृष्टिकोणको लागि किन भुक्तान गर्छ भन्ने बारे धेरै बजारहरूका उदाहरणहरू र बेन्चमार्कहरू।
हामीले यस वर्षको हाम्रो सबैभन्दा ठूलो कार्यक्रम – CommerceNow’22 लाई छोड्न सकेनौं। CommerceNow eCommerce मा प्रिमियर डिजिटल घटना हो, डिजिटल वाणिज्य को भविष्य को बारे मा कुरा गर्न को लागी भर्चुअल चरण मा सबै भन्दा ठूलो उद्योग नेताहरु लाई एक साथ ल्याएर।
eCommerce संस्थापकहरू देखि, विशेषज्ञहरू, मार्केटरहरू, बिक्री प्रतिनिधिहरू, र राजस्व नेताहरू सम्म, हामी अन्तर्दृष्टि र विकास प्रेरणा साझा गर्न वार्षिक रूपमा भेट्छौं जसले त्यहाँ सबै eCommerce व्यवसायहरूलाई बढावा दिनेछ।
CommerceNow’22 जुनमा भएको थियो, तर तपाइँ तपाइँको आफ्नै गतिमा सबै रिप्लेहरूको मजा लिन सक्नुहुन्छ, विषयवस्तु अनुसार अर्डर गरिएको छ, र आवश्यक पर्दा तपाइँको व्यवसायमा हेर्न, पचाउन र लागू गर्न सक्नुहुन्छ:
सत्रहरूको आनन्द लिनुहोस्, र हामीलाई टिप्पणीहरूमा थाहा दिन सुनिश्चित गर्नुहोस् हाम्रा वक्ताहरूको अन्तर्दृष्टिहरू मध्ये जुन तपाईंले २०२३ मा काम गर्ने लक्ष्य राख्नुभएको छ!
तपाईंको व्यापार रणनीतिमा ग्राहक सफलता ल्याउनुहोस्
के ग्राहक सफलता विभाग तपाईंको कम्पनीको राजस्व लक्ष्यहरूमा संलग्न हुनुपर्छ? राम्रो ग्राहक सम्बन्ध राख्नु आधुनिक SaaS मा राजस्व कायम राख्न आवश्यक छ। अधिकांश परम्परागत ग्राहक सफलता मोडेलहरू ग्राहक सन्तुष्टिमा केन्द्रित छन् तर नयाँ राजस्व ल्याउने कुनै रणनीति छैन।
यस वर्षको छेउमा हामीले फिलिप वुल्फ, संस्थापक र सीईओसँग कुरा गर्न पाउँदा खुसी लाग्यो। कस्टिफाइड गर्नुहोस्बारे ग्राहक सफलताको माध्यमबाट वृद्धिलाई कम गर्न र सुधार गर्न राजस्व डेटाको लाभ उठाउँदै। यस छलफलको लागि हाम्रो एजेन्डामा समावेश छ:
- ग्राहक डाटा इकोसिस्टम
- ग्राहक सफलता मेट्रिक्स मा राजस्व डाटा आवश्यक छ
- तपाईंको कम्पनीले ग्राहक सफलतामा लगानी गर्ने वास्तविक कारण
- कसरी ग्राहकको सफलताले यो डेटा प्रयोग गरेर राजस्व बढाउँछ
यदि तपाइँ CS अभ्यासहरूमा रुचि राख्नुहुन्छ भने, हामी यो हालको लेखमा पनि सिफारिस गर्छौं सफ्टवेयर र SaaS को लागी “ग्राहक सफलता” को अर्थ के हो र तपाइँ यसलाई कसरी मापन गर्नुहुन्छ?
SaaS व्यवसायका लागि सुझाव र युक्तिहरू
बढ्दो प्रतिस्पर्धात्मक बजारमा, SaaS प्रदायकहरूले आफ्नो सेवालाई सान्दर्भिक र आकर्षक रहिरहने सुनिश्चित गर्नको लागि विकास गरिरहनुपर्छ। यसले ग्राहक प्राथमिकताहरूमा परिवर्तनहरू प्रतिबिम्बित गर्न तिनीहरूको मूल्य निर्धारण मोडेलहरू अद्यावधिक गर्ने समावेश गर्दछ। अहिले, धेरै व्यवसायहरूसँग प्रयोगमा आधारित मूल्य निर्धारणको लागि बलियो प्राथमिकता छ। यसको मतलब यो हो कि यो प्रस्ताव गर्नाले SaaS प्रदायकहरूलाई प्रतियोगीहरूको तुलनामा महत्त्वपूर्ण फाइदा दिन सक्छ जुन फ्ल्याट-रेट मूल्य निर्धारणमा रहन्छ।
यस लेखले बहुमूल्य अन्तर्दृष्टि प्रदान गर्दछ एचow उपयोग-आधारित मूल्य निर्धारण लाभहरू SaaS प्रदायकहरू र तिनीहरूका ग्राहकहरू।
र, यदि हामी SaaS को बारेमा कुरा गर्दैछौं, हामीसँग एक वा दुई चाल छ कसरी सुत्ने SaaS सदस्यहरूलाई फेरि सक्रिय गर्नेताकि तपाईं आफ्नो उत्पादनहरू निरन्तर सुधार गर्दै क्षेत्र फिर्ता लिन सक्नुहुन्छ।
तर यदि तपाइँ अझै तपाइँको SaaS व्यापार यात्रा मा केहि कठिनाइहरु को सामना गर्दै हुनुहुन्छ भने, हामी यो लेख को बारे मा सिफारिस गर्दछौं 5 सम्भावित कारणहरू तपाईंले आफ्नो विकास लक्ष्यहरू पूरा गर्नुहुन्न।
थप SaaS अन्तर्दृष्टिहरूको लागि, हाम्रो मा यस विषयमा समर्पित स्रोतहरू जाँच गर्नुहोस् कसरी गर्ने खण्ड।
SaaS र सदस्यता व्यवसायहरूले विगत केही वर्षहरूमा उत्कृष्ट वृद्धि देखेका छन्। धेरै संख्यामा कम्पनीहरू डिजिटल परिदृश्यमा सारियो, र SaaS मा संक्रमणले राजस्वको सन्दर्भमा केही भविष्यवाणी ल्यायो। यस वर्ष, संयुक्त राज्यमा सदस्यता ईकमर्स बिक्री $ 26.67 बिलियन पुगेको छ, र बिक्रीको संख्या 2023 सम्म $ 38.2 बिलियनमा बढ्नेछ।
२०२२ मा हामीले उद्योग विशेषज्ञहरूबाट भविष्यवाणीहरू भेला गर्यौं र ती सबैलाई यस लेखमा सँगै राख्यौं। तपाईलाई के लाग्छ – के तिनीहरू सही थिए?
बोनस: के मा यो लेख हेर्नुहोस् SaaS नेताहरूले उनीहरूको सबैभन्दा राम्रो व्यापार सल्लाह मान्छन् जुन उनीहरूले प्राप्त गरेका थिए।
के तपाइँ तपाइँको वेब स्टोर को लागी सबै भन्दा परिष्कृत eCommerce प्लेटफर्म खोज्दै हुनुहुन्छ? यो एक प्रमुख निर्णय हो र यसले तपाईंको व्यापार लक्ष्यहरूमा दीर्घकालीन प्रभाव पार्न सक्छ। अनलाइन बिक्रीको लागि सही प्लेटफर्म छनोट गर्नु निस्सन्देह विचार गर्न कारकहरूको विस्तृत दायराको साथ एक कठिन निर्णय हो।
eCommerce समाधानहरू तुलना गर्दा, या त फिल्डमा सुरू गर्न वा तपाईंको कम्पनी परिपक्व चरणहरूमा प्रवेश गर्दा अपग्रेडको लागि, यी 12 प्रश्नहरू तपाईंको गाइडको रूपमा प्रयोग गर्नुहोस्।
चेकआउट पृष्ठ रूपान्तरणको सबैभन्दा बलियो स्तम्भहरू मध्ये एक हो जब यो अनलाइन बेच्ने कुरा आउँछ। यो त्यो ठाउँ हो जहाँ ग्राहकले खरिद गर्ने वा नगर्ने अन्तिम निर्णय गर्छ। एक सहज र निर्बाध चेकआउट प्रवाह हुनु तपाईको eCommerce व्यापार रणनीति निर्माण गर्दा विचार गर्ने सबैभन्दा महत्त्वपूर्ण कारकहरू मध्ये एक हो।
समर्पित लेखमा वा भिडियो सत्र हेरेर कार्ट रूपान्तरण दरहरू बढाउने बारे हाम्रो अन्तर्दृष्टिहरू पत्ता लगाउनुहोस्, र अनुकूलन गर्नुहोस्!
यदि तपाइँ थप कार्ययोग्य, काट्ने आकारको अन्तरदृष्टि खोज्दै हुनुहुन्छ भने, हाम्रो “मलाई 5 सुझाव दिनुहोस्“श्रृङ्खला साइटमा एक भीड-मनपर्ने हो – संक्षिप्त र अन्तरदृष्टिपूर्ण व्यापार सिफारिसहरूको लागि सबै एपिसोडहरू खोज्नुहोस्। अर्को वर्ष पनि हाम्रो स्रोत पृष्ठ पछ्याउनुहोस् र यस शृङ्खलामा थप एपिसोडहरू खोज्न निश्चित हुनुहोस्!
बिदाको सिजनको ठीक अगाडि, हामीले पाठकहरूलाई कसरी राम्रो सुधार गर्ने र वर्षको अन्त्यमा अत्यन्तै रमाइलो तर व्यस्त दिनहरूमा कसरी राम्रोसँग सुधार गर्ने भन्ने विषयगत सत्रको साथ पाठकहरूलाई स्वागत गर्दछौं।
2Checkout (अहिले Verifone) मा वरिष्ठ CRO विशेषज्ञ निकोलेटा ड्यानिलेटसँग मिलेर, हामीले यस विषयमा राम्रो सल्लाह दियौं। छुट्टीको सिजनको लागि तपाईंको चेकआउट पृष्ठ कसरी तयार गर्ने।
CUT! यो एउटा र्याप हो, मान्छेहरू!
हाम्रो २०२२ को सूर्यको वरिपरिको यात्रा समाप्त हुन्छ, र यदि तपाईंले यतिसम्म पुग्नुभयो भने, हामी आफ्नो उद्योग, निर्माणमा आफूले गर्न सक्ने सबै भन्दा राम्रो काम गर्ने सबैलाई हाम्रो गहिरो कृतज्ञता र असल विचारहरू प्रदान गर्न हाम्रो समय निकाल्न चाहन्छौं। विश्वभरका ग्राहकहरूका लागि आकर्षक र यादगार किनमेल अनुभवहरू।
हामीलाई विश्वास गर्नुभएकोमा, हामीलाई हरेक वर्ष अझ राम्रो बन्न प्रेरित गर्नुभएकोमा, र डिजिटल वाणिज्य बजारलाई पुन: आकार दिंदा सँगै साझेदारीहरू निर्माण गर्नुभएकोमा धन्यवाद।
अर्को वर्ष भेटौंला! अझ राम्रो। बलियो। सँगै!
2Checkout (अहिले Verifone) टोलीबाट बिदा र नयाँ वर्षको शुभकामना!
