2022 बिदाको किनमेल सिजनमा, Amazon ले उत्पादनहरूको विस्तृत श्रृंखलाको प्रचार गर्ने धेरै लाइभ स्ट्रिमहरू होस्ट गर्यो। Amazon Reside Occasions – लाइभ स्ट्रिम किनमेलको एक रूप – उत्पादनहरू बेच्ने हजारौं सिर्जनाकर्ता र प्रभावकारीहरू छन्।
लाइभ स्ट्रिम बिक्री एक प्रमाणित मार्केटिङ रणनीति हो। एक व्यक्तित्वयोग्य होस्टले उत्पादनहरू प्रदर्शन गर्दछ जबकि पसलहरूले प्रश्नहरू सोध्न वा आफ्ना अनुभवहरूको बारेमा कुरा गर्न सक्छन्। यो QVC र घर किनमेल नेटवर्क जस्तै छ, दर्शकहरू अनलाइन छन् बाहेक।
सन् २०१७ मा चीनमा लाइभ स्ट्रिम किनमेल सुरु भयो। त्यसपछि यो संयुक्त राज्य र युरोपमा सरेको छ। यो रणनीतिले 2026 सम्म अमेरिकी बिक्रीमा $ 68 बिलियन उत्पन्न गर्नेछ, प्रति Corsight अनुसन्धान। व्यापारीहरूले अब कारबाही गर्नुपर्छ, विशेष गरी जेन Zs र युवा पसलहरूलाई लक्षित गर्नेहरू।
म्याकिन्से डिजिटलले रिपोर्ट गर्छ कि प्रत्यक्ष-स्ट्रिम खरिदहरूको 36% कपडा र फेसन वस्तुहरू हुन्; सौन्दर्यको हिसाबले लगभग 8% हो, त्यसपछि ताजा खाना, इलेक्ट्रोनिक्स, र घर सजावट।
अमेजन लाइभ प्रत्यक्ष खरिदका लागि उत्पादनहरू समीक्षा गर्ने हजारौं सामग्री सिर्जनाकर्ताहरूको घर हो।
नयाँ रूपान्तरण उपकरण
लाइभ-स्ट्रिम बिक्रीले कुनै उत्पादनको बारेमा थप जान्न पसलहरूको इच्छा र तिनीहरूको आवेग खरीद गर्ने प्रवृत्तिमा केन्द्रित हुन्छ। यसले तुरुन्त जवाफहरू प्रदान गर्दछ, अनुमान कार्यलाई कम गर्दै।
राम्रोसँग प्रस्तुत लाइभ स्ट्रिम:
- उपभोक्ताहरूसँग संलग्न र सञ्चार गरेर समुदाय निर्माण गर्दछ।
- कल टु एक्शन क्लिक गर्न दर्शकहरूलाई लोभ्याउँछ।
- बिक्री उत्पन्न गर्छ।
- लाइभ च्याट सहित पूर्व-खरीद समर्थन अनुरोधहरू घटाउँछ।
- अत्यावश्यक विवरण र उत्तरहरू प्रदान गरेर रिटर्न कम गर्छ।
सुरु गर्दै
प्रत्यक्ष-स्ट्रिम बिक्री समावेश गर्न चार प्राथमिक तरिकाहरू छन्।
- सोशल मिडिया मार्फत, त्यो प्लेटफर्ममा सीधा बिक्री वा अनलाइन स्टोरमा लिङ्क गर्दै।
- अमेजन लाइभमा बजार बिक्रेताहरूको लागि (कुनै लागतमा)।
- तेस्रो-पक्ष लाइभ-सेलिंग नेटवर्कमा, जस्तै YouTube, Firework, Vimeo, र अन्य।
- पूर्ण-ब्रान्डेड अनुभवको लागि, प्रदायक प्रयोग गरेर प्रत्यक्ष रूपमा ईकमर्स साइटबाट।
सबै विधिहरूलाई तपाइँको दर्शकहरूको लागि उत्तम निर्धारण गर्न विश्लेषण र योजना चाहिन्छ।

अमेरिकन गर्लले आफ्नो “गर्ल अफ 2022” कार्यक्रमलाई लाइभ स्ट्रिम गर्यो, फिडको समयमा उत्पादनहरू पिन गर्दै। स्रोत: फायरवर्क।
लाइभ-स्ट्रिम बिक्रीसँग सम्बन्धित लागतहरू समावेश छन्:
- साइटमा कार्यक्रमहरू होस्ट गर्नको लागि मासिक शुल्कहरू, $ 40 देखि $ 20,000 सम्म, सुविधाहरू, उपस्थिति, र थपमा निर्भर गर्दछ।
- उत्पादन खर्च। स्मार्टफोन र घण्टी बत्ती प्रयोग गरेर साधारण सेटअप $50 भन्दा कम चल्न सक्छ। तर प्रोफेशनल-ग्रेड स्टुडियोबाट स्ट्रिम गर्नको लागि उचित प्रकाश र ध्वनि चाहिन्छ। स्प्लिट-स्क्रिन स्ट्रिमिङले अतिरिक्त काम लिन्छ जबसम्म तपाईं जुम वा समान मार्फत लुप गर्नुहुन्छ।
- प्रवक्ता वा प्रभावकारीलाई शुल्क, जसले क्यामेरामा जानका लागि कर्मचारीहरूलाई सूचीबद्ध गर्नुभन्दा बढी खर्च गर्न सक्छ।
- मार्केटिङ, प्रत्यक्ष घटनाहरूको लागि आवश्यक छ। इमेल र सोशल मिडिया मार्फत घोषणाहरू तैनात गर्नुहोस्। विज्ञापन पनि विचार गर्नुहोस्।
प्रत्यक्ष बिक्रीको लागि विस्तृत विश्लेषणहरू महत्त्वपूर्ण छन्। सुनिश्चित गर्नुहोस् कि तपाईंको प्लेटफर्म वा प्रदायकले ट्र्याक गर्न सक्छ:
- परित्याग दर,
- प्रवेश र निस्कने बिन्दुहरू,
- हेर्ने समय,
- कुराकानी गतिविधि, संचार प्रकारहरू द्वारा आदर्श रूपमा, जस्तै होस्ट प्रश्नहरू, प्रशंसापत्रहरू, छविहरू
- दर्शक प्रतिक्रियाहरू – जस्तै, माया,
- कल-टू-एक्शन क्लिकहरू र फनेल प्रदर्शन।
मध्यस्थता उपकरणहरू, च्याट निर्यातहरू, र रिप्ले क्षमताहरू पनि महत्त्वपूर्ण छन्।
धेरै टाढा छैन
लाइभस्ट्रिम किनमेल एक अपेक्षा गरिएको मानक हुनेछ, धेरै टाढाको भविष्यमा, अनलाइन उपभोक्ताहरूलाई पहिले कहिल्यै जोड्ने छैन। यो आकर्षक सामग्री ईकमर्स सफलता को लागी महत्वपूर्ण हुनेछ।