मोबाइल उपकरणमा प्रयोग गर्न नसकिने वेबसाइट भेट्नु दुर्लभ छ।
सबै प्रमुख साइट निर्माणकर्ताहरू र प्लेटफर्महरू, ईकमर्स सहित, स्वचालित रूपमा स्क्रिन आकारहरूमा सामग्री समायोजन गर्दछ, एक साथ मोबाइल र डेस्कटप संस्करणहरू सक्षम पार्दै। तर प्रक्रिया सामान्यतया त्रुटिपूर्ण छ। धेरैजसो प्लेटफर्महरूले मोबाइलमा डेस्कटप लेआउटहरू मात्र व्यवस्थित र मापन गर्छन्। मोबाइल संस्करणहरू एक विचार हो।
तपाईंको विश्लेषणमा नजिकबाट हेर्नुहोस्। मोबाइल आगन्तुकहरूको संख्या बढ्दै गएको छ, तर ग्राहकहरूमा रूपान्तरण गर्ने प्रतिशत कम रहन्छ।
यो वेब डिजाइनको लागि मोबाइल-पहिलो दृष्टिकोण अपनाउने समय हो।
मोबाइल-पहिलो डिजाइनले साइटलाई आकर्षक र सान्दर्भिक रहेको सुनिश्चित गरेर भविष्यमा प्रमाणित गर्न सक्छ। तुरुन्तै मुख्य तत्वहरूसँग सुरु गर्नुहोस्। यहाँ पाँच ईकमर्स उदाहरणहरू छन्।
मोबाइल-पहिलो डिजाइन उदाहरणहरू
Goorin Bros, टोपी निर्माता, डेस्कटपमा उपस्थित नभएको मोबाइल साइटको लागि उत्पादन छविहरू सहितको कोटी मेनु लागू गर्दछ। यसले औंलाको साथ सजिलो नेभिगेसन प्रदान गर्दछ।
Goorin Bros। यसको मोबाइल साइटमा वर्ग मेनुले टोपीका छविहरू प्रयोग गर्दछ।
–
होका, एउटा जुत्ता कम्पनीले आफ्नो डेस्कटप होम-पेजको भिडियोलाई मोबाइलमा पूरै ठाडो ठाउँ ओगट्नको लागि यसलाई चौडाइमा फिट गर्नको लागि मापन गर्नुको सट्टा पुन: निर्माण गर्दछ। यसले डेस्कटपमा नभएको प्रभावकारी मोबाइल प्रभाव सिर्जना गर्छ।

Hoka ले आफ्नो डेस्कटप भिडियोलाई मोबाइलमा सम्पूर्ण ठाडो ठाउँ ओगटेको छ।
–
अन्जीर, एक मेडिकल स्क्रब कम्पनीले आफ्नो मोबाइल साइटको पहिलो पृष्ठमा ठाडो भिडियोलाई डेस्कटप संस्करणबाट संकुचित गर्दै पनि समावेश गरेको छ। भिडियोका भागहरूले यो मोबाइलको लागि ठाडो रूपमा खिचिएको र डेस्कटपको लागि क्रप गरिएको संकेत गर्दछ।

फिग्सले आफ्नो मोबाइल साइटमा डेस्कटप संस्करणमा रहेको कुरालाई संकुचित गर्दै ठाडो भिडियो प्रयोग गर्दछ।
–
पका कपडाले डेस्कटपको तुलनामा आफ्नो मोबाइल साइटको गृह पृष्ठमा पूर्ण रूपमा फरक भिडियो प्रयोग गर्दछ। मोबाइल एक अधिक जीवनशैली-केन्द्रित छ।

Paka कपडाले आफ्नो मोबाइल साइटमा पूरै फरक भिडियो प्रयोग गर्दछ।
–
बाहिरी आवाजहरू, अर्को कपडा व्यापारी, मोबाइल को लागी एक समर्पित स्थिर छवि छ, डेस्कटप को लागी फरक छ। ठाडो उपकरणमा फराकिलो शट फिट गर्ने प्रयास गर्नुको सट्टा, साइटले एउटै फोटो सत्रबाट फरक (ठाडो) छवि रोज्यो। यो सरल र सजिलो रणनीति बढ्दो सामान्य छ, तर धेरै कम्पनीहरूले यो किफायती विकल्पलाई बेवास्ता गर्छन्।

बाहिरी आवाजहरूमा मोबाइलको लागि ठाडो स्थिर छवि छ, डेस्कटप भन्दा फरक।