1674249344 GettyImages 1242435063

Did #TikTokMadeMeBuyIt Give Amazon the


उद्यमी योगदानकर्ताहरूले व्यक्त गरेका विचारहरू आफ्नै हुन्।

लामो समयदेखि, अमेजन किन्न तयार व्यक्तिहरूको लागि खोज इन्जिनको रूपमा परिचित छ। गत वर्षमा, Amazon Dwell जस्ता नयाँ सुविधाहरूको साथ, तिनीहरूले बिस्तारै खोज-आधारित प्लेटफर्मको रूपमा आफूलाई स्थापित गरेको देखिन्छ। त्यो परम्परागत रूपमा गुगल र सोशल मिडिया प्लेटफर्महरू जस्तै इन्स्टाग्राम, फेसबुक र टिकटक जस्ता खोज इन्जिनहरूको दायरा हो।

यस्तो देखिन्छ कि सोशल मिडिया प्लेटफर्महरू र अनलाइन बजारहरू एकअर्काको दिशामा जाँदैछन्। यदि उपभोक्ताहरू भाग्यमानी छन् भने, तिनीहरू बीचमा कतै भेट्नेछन् र हामी सबैले 2023 मा किनमेल गर्ने तरिकालाई अझ सुव्यवस्थित र रमाइलो बनाउनेछन्।

सम्बन्धित: के ब्रान्डहरूलाई सामाजिक वाणिज्यको बारेमा जान्न आवश्यक छ

यहाँ म साँच्चै के कुरा गर्दै छु।

पछिल्ला केही वर्षहरूमा, प्रभावकारी मार्केटिङ अनलाइन वाणिज्यको एक महत्वपूर्ण (र धेरै मूल्यवान) भाग भएको छ। प्रभावकारी मार्केटिङ व्यापार मोडेल विस्फोट भएको छ 2016 मा $ 1.7 बिलियन बाट 2021 मा $ 13.8 बिलियन सम्म। उद्योग विश्लेषकहरूले यो वर्ष यो $ 16.4 बिलियन पुग्ने अनुमान गरेका छन्।

र ती सबै प्रभावकारीहरूले घर कहाँ बोलाउँछन्? TikTok, त्यही हो।

ठीक छ, टिकटक मात्र होइन, फेसबुक र युट्युब जस्ता अन्य छोटो-भिडियो-ढाँचा भारी प्लेटफर्महरू पनि। लामो महामारी द्वारा लगाइएको प्रतिबन्धहरू द्वारा द्रुत, तिनीहरू सबैले मनपर्ने, प्रभावकारी-सिफारिस गरिएका उत्पादनहरूको लागि सीधा किनमेल गर्न सोशल मिडिया संलग्नताबाट सहज रूपमा संक्रमणको रोमाञ्चक नयाँ तरिकामा योगदान गरेका छन्।

टिक टक तिनीहरूको eCommerce इरादा संकेत अमेरिकाका व्यापारीहरूलाई TikTok-आधारित मार्केटिङको लागि घरेलु आधारको रूपमा TikTok for Enterprise Adverts Supervisor लाई स्थान दिएर तिनीहरूको एपमा विज्ञापन गर्न मद्दत गर्न डिजाइन गरिएको नयाँ साझेदारी कार्यक्रमको बारेमा हालैको घोषणाको साथ।

सम्बन्धित: TikTok ले तपाईंको मार्केटिङ रणनीति सुधार गर्न सक्छ

TikTok for Enterprise ले व्यापारीहरूलाई आफ्नो मूल ईकमर्स प्लेटफर्महरू नछोडिकन TikTok अभियानहरू सिर्जना र व्यवस्थापन गर्न अनुमति दिन्छ।

महत्त्वपूर्ण रूपमा, तिनीहरूले भालाको टुप्पोमा प्रयोगकर्ताहरूसँग संलग्न भएर यो गर्न सक्छन्, ती प्रयोगकर्ताहरूले उच्च-प्रोफाइल मार्केटिङ प्रवृतिहरूसँग अन्तर्क्रिया गर्छन्।

अब, #TikTokMadeMeBuyIt दुबै प्रचलनमा रहेको ह्यासट्याग र उत्पादनहरू भाइरल ईकमर्स किंवदन्ती बन्ने ठाउँ भएको छ।

व्यापारको लागि TikTok प्रभावकारीहरू र अनलाइन बिक्रेताहरूका लागि मानिसहरूले के कुरा गरिरहेका छन्, र अझ महत्त्वपूर्ण कुरा, किनिरहेका छन् भनी खोजिरहेका छन्।

बढ्दो #TikTokMadeMeBuyIt ह्यासट्याग आन्दोलनले ग्राहकहरूलाई खरिद गर्न आग्रह गर्दैन। यसको सट्टा, यसले यी प्रचलनमा रहेका नयाँ उत्पादनहरू कत्ति राम्रो छन् भनेर देखाउँछ। र यो काम गरिरहेको छ! TikTok सँग “तपाईको लागि पृष्ठ” पनि छ जसलाई उनीहरू भन्छन् कि सामग्री र क्युरेट गरिएको दर्शकहरू बीच अनलाइन “म्याचमेकर” को रूपमा काम गर्ने उद्देश्य राखिएको छ।

एउटै समयमा, एउटै कुरा अमेजनको बजारमा भइरहेको छ तर उल्टो!

Amazon भर्खरै सुरू भयो प्रेरित गर्नुहोस्“नयाँ उत्पादनहरू अन्वेषण गर्न, विचारहरू पत्ता लगाउन, र अन्य ग्राहकहरू, प्रभावकारहरू, र (तपाई) मन पराउने ब्रान्डहरूद्वारा सिर्जना गरिएको सामग्रीलाई सहज रूपमा किनमेल गर्नको लागि डिजाइन गरिएको एउटा नयाँ, निजीकृत इन-एप किनमेल फिड।”

परिचित आवाज?

यो गर्नुपर्छ। यो TikTok प्रयोगकर्ताको अनुभवसँग धेरै मिल्दोजुल्दो छ। ब्राउजरहरू (र अनिवार्य रूपमा पसलहरू) तिनीहरूको चयन गरिएका रुचिहरू र संलग्नता अनुरूप क्युरेट गरिएका फोटोहरू र भिडियोहरू मार्फत स्क्रोल गर्न सक्छन्।

सम्बन्धित: जब यो सोशल मिडियामा आउँछ, TikTok ले तपाईंको ROI अधिकतम गर्न सक्छ

यो नयाँ एपको बारेमा ग्राउन्डब्रेकिङ के हो भने किनमेलमा रुचि नहुन सक्ने प्रयोगकर्ताहरूका लागि एउटा प्लेटफर्म सिर्जना गर्न अमेजनको इच्छा देखिन्छ। यो एक व्यापार मोडेल हो कि म जेफ बेजोस क्षितिज मा देखे पक्का छैन।

Encourage एपका प्रयोगकर्ताहरूले त्यहाँ के छ भनी हेर्न, केही नयाँ, रमाइलो वा पागलपनबाट प्रेरित हुन, र पक्कै पनि केही क्लिकहरूमा खरिदहरू गर्न सामग्री मार्फत स्वाइप गर्न सक्छन्।

अमेजन, धेरै अन्य ठूला इकमर्स बजारहरूसँगै, उनीहरूको प्लेटफर्महरू “शपिंग” को लागि अप्रत्याशित रूपमा लामो समयदेखि रोकिएको स्वीकृतिले आफ्नो पाठ्यक्रम चलाएको छ। अब, तिनीहरू मनोरञ्जनात्मक इकोसिस्टमहरू निर्माण गर्दैछन् जसले किनमेलको लागि पनि अनुमति दिन्छ।

Amazon’s Encourage डेस्कटप अनुप्रयोगहरूको लागि उपलब्ध छैन। जनसांख्यिकीय साथ साथै अभिप्रेत कार्यक्षमतामा संकेत गर्नुको सट्टा, यो IOS र एन्ड्रोइडको लागि एउटा अनुप्रयोगको रूपमा मात्र उपलब्ध छ।

अमेजनले डिसेम्बरको शुरुमा अमेरिकामा ग्राहकहरू चयन गर्न रोल आउट गर्ने बताएको छ, अमेरिकी पहुँच केही महिनामा पूरा गर्ने अनुमानित लक्ष्यको साथ।

बजार पल्स हालै उल्लेख गरिएको “प्रधान दिवस सामाजिक वाणिज्यको उत्कृष्ट उदाहरण हो,” #primeday2022 ट्याग गरिएका भिडियोहरू टिकटकमा 52 मिलियन भन्दा बढी पटक हेरिएको छ।

यस्तो देखिन्छ कि धेरै चाँडै, “सामाजिक वाणिज्य” को राम्रो प्रतिनिधित्व केवल अमेजन इन्स्पायर प्रयोगकर्ताहरूको समूहहरू हुन सक्छ जुन तिनीहरूको फोनहरू अगाडि र पछाडि पार गर्दै, वैकल्पिक रूपमा “मनपर्छ” र पहिले यसको एकल-दिमाग केन्द्रितको लागि परिचित बजारबाट खरिदहरू गर्दै, र आउनुहोस्। यो स्वीकार गर्नुहोस्, रमाईलोको कमी।





Supply hyperlink

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Scroll to Top
Disha Patani: Hotness level black dress edition. When #DishaPatani turns up the glam, she brings the fire 🔥 Kiara Advani looks very pretty in her latest photoshoot! Crazy for Jacqueline Fernandez? Deewane hum nahi hote! Gorgeous,Favourite,beautiful models for you Meet the most beautiful actress in town Dont be shy, lets share the love Rashmika Mandanna latest celebrity news, entertainment headlines and gossip Ranveer Singh poses nude for magazine,Vishnu Vishal Joining the trend Mega Millions jackpot hits $630 million for Friday, July 22, 2022 – 5th largest ever