हालसालै गरिएको एक अध्ययन अनुसार संयुक्त राज्य अमेरिकामा खोजीहरू सञ्चालन गर्न आवाज प्रयोग गर्ने मानिसहरूको संख्या बढ्दै गएको छ। वास्तबमा, तथ्याङ्क भेटियो सन् २०२२ मा अमेरिकाका १२ करोड ३० लाख मानिसले भ्वाइस खोजी सुविधाहरू प्रयोग गरिरहेका छन्।

त्यसोभए यसले व्यवसाय र मार्केटरहरूको लागि के अर्थ राख्छ?

सरल शब्दमा भन्नुपर्दा, भ्वाइस मार्केटिङ एउटा हो उदीयमान प्रवृत्ति जसलाई बेवास्ता गर्न सकिँदैन। भ्वाइस मार्केटिङको विकास हुँदै जाँदा, व्यवसायहरू कर्भभन्दा अगाडि रहनु र उनीहरूले सम्भव भएसम्म राम्रो उपलब्ध गराउने कुरा सुनिश्चित गर्न नवीनतम प्रचलनहरू अन्वेषण गर्नु महत्त्वपूर्ण हुन्छ। ग्राहक अनुभव रणनीतिहरू

यस गाइडमा, हामी तपाईंलाई भ्वाइस मार्केटिङ र साझा गर्ने सबै चीजहरूमा 411 दिइरहेका छौं शीर्ष आवाज मार्केटिङ प्रवृत्ति 2023 मा नजर राख्न।

सुरु गरौं।

भ्वाइस मार्केटिङ भनेको के हो?

भ्वाइस मार्केटिङ भनेको भ्वाइस-सक्रिय उपकरणहरूको प्रयोग हो प्रवर्द्धनबेच्नुहोस् उत्पादन वा सेवाहरू। यो उदीयमान प्रवृत्ति अमेजन एलेक्सा, गुगल होम, र एप्पलको सिरी जस्ता आवाज-सक्रिय सहायकहरूको बढ्दो लोकप्रियता द्वारा संचालित हो।

मानौं तपाईं जान्न चाहने एक महत्वाकांक्षी उद्यमी हुनुहुन्छ कसरी एक व्यापार सुरु गर्न 2023 मा। तपाईले सिरीलाई सोध्न सक्नुहुन्छ, “2023 को लागि शीर्ष व्यापार प्रवृत्ति के हो?” एकचोटि सिरीले लोकप्रिय विकल्पहरूको सूचीको साथ प्रतिक्रिया दिन्छ, त्यसपछि तपाइँ भन्न सक्नुहुन्छ, “एलेक्सा, XYZ प्रवृत्तिमा पुस्तकहरू अर्डर गर्नुहोस्।”

तपाईले देख्न सक्नुहुने रूपमा, भ्वाइस मार्केटिङसँग सम्भाव्यता छ ग्राहक यात्रा सरल र सुव्यवस्थित सुरु देखि अन्त्य सम्म।

भ्वाइस मार्केटिङका ​​फाइदाहरू के हुन्?

त्यहाँ व्यवसायहरूका लागि भ्वाइस मार्केटिङका ​​धेरै सम्भावित फाइदाहरू छन्, सहित

  • पहुँच बढ्यो: Statista को अनुसार, 2024 सम्म, विश्वभर 8.4 बिलियन डिजिटल भ्वाइस सहायकहरू प्रयोगमा हुनेछन् – यो वास्तवमा विश्वको जनसंख्या भन्दा धेरै हो। यस कारणले गर्दा, भ्वाइस मार्केटिङमा अन्य मार्केटिङ च्यानलहरू भन्दा फराकिलो दर्शकमाझ पुग्ने र थप लिडहरू उत्पन्न गर्ने क्षमता छ।
  • सुधारिएको ग्राहक अनुभव: भ्वाइस मार्केटिङले ग्राहकहरूलाई आवश्यक जानकारी फेला पार्न सजिलो बनाएर व्यवसायहरूलाई ग्राहक अनुभव सुधार गर्न मद्दत गर्न सक्छ। उदाहरणका लागि, यदि एक ग्राहक खोज्दै हुनुहुन्छ भने VoIP उत्पादन, तिनीहरू केवल विकल्पहरूको सूचीको लागि तिनीहरूको आवाज सहायकलाई सोध्न सक्छन्।
  • कम लागत: भ्वाइस मार्केटिङले पनि व्यवसायहरूलाई पैसा बचत गर्न मद्दत गर्न सक्छ। उदाहरणका लागि, मानव हस्तक्षेपको आवश्यकता बिना ग्राहकका प्रश्नहरूको जवाफ दिन अटो-अटेन्डेन्टहरू प्रयोग गर्न सकिन्छ। यसले ग्राहक सेवा प्रतिनिधिहरूलाई थप जटिल सोधपुछहरू ह्यान्डल गर्न खाली गर्न सक्छ।
  • थप समावेशी ब्रान्ड छवि: भ्वाइस मार्केटिङको परिचयले व्यवसायहरूलाई विस्तारित पहुँच प्रदान गर्दछ, विशेष गरी शारीरिक रूपमा अपाङ्गता भएकाहरूका लागि।

2023 को लागि भ्वाइस मार्केटिङ प्रवृति के हो?

अब हामीले भ्वाइस मार्केटिङ भनेको के हो र यसले व्यवसायहरूलाई प्रदान गर्न सक्ने फाइदाहरू थाहा पाएपछि, २०२३ का लागि केही शीर्ष भ्वाइस मार्केटिङ प्रवृत्तिहरू हेरौं:

1. विभिन्न उद्योगहरूमा भ्वाइस मार्केटिङ बढ्दै छ

भ्वाइस मार्केटिङ तथ्याङ्क

मुहान: वित्त अनलाइन

2023 को लागि सबैभन्दा महत्त्वपूर्ण भ्वाइस मार्केटिङ प्रवृत्ति मध्ये एक भ्वाइस-फर्स्ट हेल्थकेयर हो। भ्वाइस-फर्स्ट हेल्थकेयर भनेको भ्वाइस सहायकहरूको प्रयोग हो स्वास्थ्य सेवा जानकारी प्रदान गर्नुहोस् र सेवाहरू।

यो प्रवृत्ति आवाज-सक्रिय सहायकहरूको बढ्दो लोकप्रियता, साथै covid 19 pandemic द्वारा संचालित भइरहेको छ। Voicebot.ai को अनुसार, बढ्दो संख्यामा मानिसहरूले महामारीको समयमा स्वास्थ्य जानकारी प्राप्त गर्न आवाज-सक्रिय सहायकहरू प्रयोग गरिरहेका छन्। शीर्ष आवाज खोजहरू बिरामी लक्षणहरू (७२.९%), चिकित्सा जानकारी (४५.९%), र अस्पताल, क्लिनिक वा फार्मेसी (३७.७%) खोज्नका लागि सोध्ने थिए।

यसले व्यवसायहरूको लागि के अर्थ राख्छ? यो प्रवृत्तिले स्वास्थ्य सेवा व्यवसायहरूको लागि अवसर प्रदान गर्दछ फराकिलो दर्शकमा पुग्न र थप सुविधाजनक सेवाहरू प्रदान गर्नुहोस्। उदाहरणका लागि, भ्वाइस-फर्स्ट हेल्थकेयरलाई अपोइन्टमेन्टहरू, रिफिल प्रिस्क्रिप्शनहरू, र लक्षणहरू पनि जाँच गर्न प्रयोग गर्न सकिन्छ।

ग्राहक अनुभवको सन्दर्भमा, भ्वाइस-फर्स्ट हेल्थकेयरले व्यवसायहरूलाई थप उपलब्ध गराउन मद्दत गर्न सक्छ व्यक्तिगत र मानव स्पर्श। उदाहरणका लागि, यदि एक ग्राहक बिरामी महसुस गर्दै हुनुहुन्छ भने, उनीहरूले आफ्नो आवाज सहायकलाई के गर्ने बारे सुझावहरू सोध्न सक्छन्। यो व्यक्तिगत हेरचाहले ग्राहक र स्वास्थ्य सेवा प्रदायक बीच विश्वास र वफादारी निर्माण गर्न मद्दत गर्न सक्छ।

यस्तै प्रविधि अन्य उद्योगहरूमा पनि बढ्दै गएको छ। उदाहरणका लागि, यो रेस्टुरेन्टमा रिजर्भेसन गर्न, भ्रमण बुक गर्न वा कोठा सेवा अर्डर गर्न प्रयोग गर्न सकिन्छ। यसले ग्राहकको अनुभव बृद्धि गर्दछ र शारीरिक रूपमा अशक्त हुन सक्ने होटलका पाहुनाहरूलाई सेवाहरू थप पहुँचयोग्य बनाउँछ।

2. आवाज-सक्षम च्याटबटहरू अधिक सामान्य हुनेछन्

२०२३ को लागि अर्को भ्वाइस मार्केटिङ प्रवृत्ति भ्वाइस-सक्षम च्याटबटहरूको बढ्दो प्रयोग हो। भ्वाइस-सक्षम च्याटबटहरू कम्प्युटर प्रोग्रामहरू हुन् जुन डिजाइन गरिएको हो मानव वार्तालाप अनुकरण गर्नुहोस्गार्टनरका अनुसार, 2026 सम्म, हामी दस मध्ये एक एजेन्ट स्वचालित देख्ने आशा गर्न सक्छौं। यो प्रवृति भ्वाइस-सक्रिय सहायकहरूको बढ्दो लोकप्रियता र च्याटबटहरूको सुधारिएको क्षमताहरूद्वारा संचालित भइरहेको छ।

मानौं तपाईको कम्पनीले बिक्री गर्छ ग्राहक पोर्टल समाधान, र तपाईं आवाज-पहिलो ग्राहक समर्थन अनुभव प्रस्ताव गर्न चाहनुहुन्छ। तपाईं आफ्नो उत्पादन बारे सामान्य प्रश्नहरूको जवाफ दिन आवाज-सक्षम च्याटबोट प्रयोग गर्न सक्नुहुन्छ, जस्तै “म कसरी मेरो खाता सेट अप गर्न सक्छु?” वा “तपाईँको उद्यम समाधानका विशेषताहरू के हुन्?”

यसले प्रदान गरेर ग्राहक अनुभव सुधार गर्न मद्दत गर्नेछ जानकारी प्राप्त गर्न थप सुविधाजनक तरिका। थप रूपमा, यसले व्यवसायहरूलाई ग्राहक समर्थन लागतहरूमा पैसा बचत गर्न मद्दत गर्न सक्छ।

3. Metaverse मा आवाज

भ्वाइस-मार्केटिङ-इन-मेटाभर्स

भर्चुअल वास्तविकता र संवर्धित वास्तविकताको बढ्दो लोकप्रियताको साथ, यो कुनै आश्चर्यको कुरा होइन कि भ्वाइस मार्केटिङ पनि Metaverse मा प्रचलनमा छ। Metaverse एक साझा भर्चुअल स्पेस हो जहाँ मानिसहरूले अवतारहरू प्रयोग गरेर एकअर्का र डिजिटल वस्तुहरूसँग अन्तरक्रिया गर्न सक्छन्।

किबोर्ड र मुसाहरू सहित आउटपुट उपकरणहरू, मानिसहरूले आफ्नो आवाज प्रयोग गरेर Metaverse सँग अन्तरक्रिया गर्दा कम सामान्य हुनेछ। यो प्रवृत्ति बढ्दो लोकप्रियता द्वारा संचालित छ आवाज सक्रिय सहायकहरू र वाक् पहिचानको सुधारिएको क्षमताहरू।

त्यसोभए यसले ग्राहक अनुभवलाई कसरी सुधार गर्नेछ? यो प्रवृत्तिले व्यवसायहरूलाई थप इमर्सिभ, अन्तरक्रियात्मक, र ग्राहक-केन्द्रित अनुभवहरू सिर्जना गर्न अनुमति दिनेछ। उदाहरणका लागि, ग्राहकले आफ्नो आवाज सहायकलाई भर्चुअल स्टोरमा निर्देशनहरू सोध्न सक्छ। यसले थप उपलब्ध गराउनेछ आकर्षक र व्यक्तिगत अनुभव ग्राहकको लागि।

4. स्पिक थ्रू बनाम क्लिक थ्रु

जब हामी YouTube मा क्लिक-थ्रु विज्ञापन मोडेल हेर्छौं, हामी देख्न सक्छौं कि मानिसहरू विज्ञापनहरू छोड्न अभ्यस्त छन्। यो किनभने यो एक विज्ञापन मार्फत बस्न को लागी जब तपाइँ एक भिडियो हेर्न कोशिस गरिरहनु भएको छ।

मानौं तपाईंले विज्ञापन हेर्दै हुनुहुन्छ अटो परिचर पोडकास्टमा सफ्टवेयर। अटो परिचरलाई मानव हस्तक्षेपको आवश्यकता बिना ग्राहकका प्रश्नहरूको जवाफ दिन प्रयोग गर्न सकिन्छ। यो बचत गर्छ ग्राहक सेवा प्रतिनिधि समय थप जटिल सोधपुछहरू ह्यान्डल गर्न।

क्लिक-थ्रु विज्ञापन मोडेलको साथ, प्रयोगकर्ताले विज्ञापन छोड्न क्लिक गर्नुपर्छ। यद्यपि, स्पिक-थ्रु मोडेलको साथ, प्रयोगकर्ताले “होइन धन्यवाद” वा “रुचि छैन” भन्न सक्छ र विज्ञापन छोडिनेछ। यो हो कम हस्तक्षेपकारी र कुराकानी जस्तै लाग्छ। ह्यान्ड्स-फ्री मोडेलमा अझ प्रभावकारी हुने सम्भावना पनि हुन्छ, किनकि प्रयोगकर्ताले अन्य कार्यहरू गर्दा विज्ञापन छोड्न सक्छ।

5. सामाजिक मिडिया प्लेटफर्महरूले आवाज सुविधाहरू अपनाउनेछन्

भ्वाइस-मार्केटिङ-सामाजिक-मिडियाका लागि

सामाजिक सञ्जाल प्लेटफर्महरूले आवाज सुविधाहरू अपनाउन थालेका छन्। उदाहरण को लागी, 2020 मा, ट्विटरले स्पेसेस सुरु गर्योनयाँ अडियो-मात्र च्याट सुविधा जसले प्रयोगकर्ताहरूलाई प्लेटफर्ममा लाइभ कुराकानीहरू होस्ट गर्न अनुमति दिन्छ।

सामाजिक मिडिया प्लेटफर्महरूमा अडियो सामग्रीको वृद्धिले व्यवसायहरूलाई अनौंठो अवसर प्रदान गर्दछ आफ्ना दर्शकहरूसँग जडान गर्नुहोस् नयाँ तरिकामा। उदाहरणका लागि, व्यवसायहरूले लाइभ Q&A सत्रहरू, उत्पादन प्रदर्शनहरू, वा AMAs (मलाई जे पनि सोध्नुहोस्) होस्ट गर्न ट्विटर स्पेस प्रयोग गर्न सक्छन्।

मानौं कि तपाइँ कपडा कम्पनी चलाउनुहुन्छ र तपाइँको दर्शकहरु संग जडान गर्न Twitter स्पेस प्रयोग गर्न चाहानुहुन्छ। तपाइँ लाइभ प्रश्नोत्तर सत्र होस्ट गर्न सक्नुहुन्छ जहाँ तपाइँका अनुयायीहरूले तपाइँको कथा, तपाइँको डिजाइन प्रक्रिया, वा तपाइँको दिगो अभ्यासहरू बारे प्रश्नहरू सोध्न सक्छन्।

तपाईंका ग्राहकहरूको अनुभव सुधार हुनेछ किनभने तिनीहरूले महसुस गर्नेछन् प्रत्यक्ष जडान तपाइँ र तपाइँको ब्रान्ड को लागी। थप रूपमा, तिनीहरूले पारदर्शिताको कदर गर्नेछन् र तपाइँका उत्पादनहरू बनाउनमा के जान्छ भन्ने बारे थप जान्नको लागि अवसरको कदर गर्नेछन्।

भ्वाइस मार्केटिङ प्रवृतिको लागि कसरी तयार हुने

1. सुनिश्चित गर्नुहोस् कि तपाइँको वेबसाइट भ्वाईस खोज को लागी अनुकूलित छ

तपाइँको वेबसाइट भ्वाइस खोज को लागी अनुकूलित छ भनेर सुनिश्चित गर्न को लागी, तपाइँ दुई चीजहरु गर्न आवश्यक छ:

  • प्राकृतिक भाषा कुञ्जी शब्दहरू प्रयोग गर्नुहोस्: जब मानिसहरूले भ्वाइस खोजी प्रयोग गर्छन्, उनीहरूले छोटो, कुञ्जी शब्दहरू भरिएका वाक्यांशहरूको सट्टा प्राकृतिक भाषा कुञ्जी शब्दहरू प्रयोग गर्छन्। उदाहरण को लागी, “मेक्सिकोमा eCommerce” को लागी खोजी गर्नुको सट्टा, तिनीहरूले “मेक्सिकन मार्केटमा अनलाइन कसरी बेच्ने” खोज्न सक्छन्।
  • लामो पुच्छर कुञ्जी शब्दहरू प्रयोग गर्नुहोस्: लामो पुच्छर कुञ्जी शव्दहरू अधिक विशिष्ट कुञ्जी शब्दहरू हुन् जुन कम प्रतिस्पर्धी र रैंक गर्न सजिलो हुन्छ। उदाहरण को लागी, “अटो अटेन्डेन्ट” किवर्ड लाई लक्षित गर्नुको सट्टा तपाईले लामो-पुच्छ किवर्ड “साना व्यवसायका लागि उत्तम अटो अटेन्डेन्ट सफ्टवेयर” लाई लक्षित गर्न सक्नुहुन्छ।
  • प्रश्न कुञ्जी शब्दहरू प्रयोग गर्नुहोस् – कसरी, कहाँ, कहिले, कति?

२. आवाज खोजको लागि सामग्री सिर्जना गर्नुहोस्

आवाज खोजको लागि सामग्री सिर्जना गर्न, तपाईंले मानिसहरूले सोध्न सक्ने प्रश्नहरूको बारेमा सोच्न र त्यसपछि ती प्रश्नहरूको जवाफ दिने सामग्री सिर्जना गर्न आवश्यक छ। उदाहरणका लागि, यदि तपाइँ भुक्तानी प्रशोधनमा काम गर्नुहुन्छ भने, तपाइँ “कसरी सीमापार भुक्तानीहरूको जटिलता ह्यान्डल गर्ने” भन्ने ब्लग सिर्जना गर्न सक्नुहुन्छ।

३. मोबाइलको लागि आफ्नो वेबसाइट अप्टिमाइज गर्नुहोस्

आधा भन्दा बढी भ्वाइस खोजहरू मोबाइल उपकरणहरूमा गरिन्छ, त्यसैले यो सुनिश्चित गर्न महत्त्वपूर्ण छ कि तपाईंको वेबसाइट मोबाइलको लागि अनुकूलित छ। यसको मतलब यो सुनिश्चित गर्नु हो कि तपाईको वेबसाइट चाँडै लोड हुन्छसजिलो को नेभिगेट गर्नुहोस्र छ उत्तरदायी डिजाइन

4. आफ्नो व्यापार सूची दावी

जब मानिसहरूले स्थानीय व्यवसायहरू फेला पार्न आवाज खोजी प्रयोग गर्छन्, तिनीहरू प्रायः जस्ता प्रश्नहरू सोध्छन् “नजिकैको कफी पसल कहाँ छ?” वा “न्यूयोर्क शहरमा सबै भन्दा राम्रो इटालियन रेस्टुरेन्टहरू के हुन्?” तपाईंको व्यवसाय यी प्रकारका खोजहरूको लागि परिणामहरूमा देखा पर्दछ भनेर सुनिश्चित गर्न, तपाईंलाई आवश्यक छ आफ्नो व्यापार सूची दावी Google My Business र Yelp जस्ता निर्देशिकाहरूमा।

5. तपाइँको श्रोता संग जडान गर्न सामाजिक मिडिया प्रयोग गर्नुहोस्

श्रोतासँग-जोड्न-सामाजिक-सञ्चालक प्रयोग गर्नुहोस्

ट्विटर, फेसबुक र इन्स्टाग्राम जस्ता सोशल मिडिया प्लेटफर्महरू सबै आवाज सुविधाहरू अपनाइरहेका छन्, त्यसैले तिनीहरूलाई प्रयोग गर्न महत्त्वपूर्ण छ आफ्नो दर्शकहरु संग जोड्नुहोस्। उदाहरण को लागी, यदि तपाइँ eCommerce को लागी एक सामाजिक मिडिया रणनीति बनाउन कोशिस गर्दै हुनुहुन्छ भने, तपाइँ तपाइँका अनुयायीहरूलाई तपाइँको व्यवसायमा पर्दा पछाडिको दृश्य दिन Instagram लाइभ प्रयोग गर्न सक्नुहुन्छ।

अन्तिम विचार

2023 भ्वाइस मार्केटिङ को लागी एक रोमाञ्चक वर्ष हुन गइरहेको छ। स्मार्ट स्पिकरहरूको निरन्तर ग्रहण र भ्वाइस सुविधाहरू अपनाउने सामाजिक मिडिया प्लेटफर्महरूको उदयको साथ, व्यवसायहरूले आफ्ना श्रोताहरूसँग नयाँ तरिकामा जडान गर्ने अनौंठो अवसर पाएका छन्।

भ्वाइस मार्केटिङ प्रवृत्तिको लागि तयार हुन, सुनिश्चित गर्नुहोस् तपाइँको वेबसाइट आवाज खोज को लागी अनुकूलित छभ्वाइस खोजको लागि सामग्री सिर्जना गर्नुहोस्, र तपाइँको दर्शकहरूसँग जडान हुन सामाजिक मिडिया प्रयोग गर्नुहोस्।

राम्रो भाग्य र शुभ मार्केटिंग!

लेखकको बारेमा

tanhaz-kamaly

Tanhaz Kamaly मा एक साझेदारी कार्यकारी हो डायलप्याडएक आधुनिक क्लाउड-होस्ट गरिएको व्यापार संचार प्लेटफर्म जसले वार्तालापहरूलाई उत्कृष्ट अवसरहरूमा परिणत गर्दछ, जस्तै सुविधाहरू मार्फत व्यवसाय र ग्राहकहरू दुवैका लागि। कल रेकर्डिङ। उहाँ राम्ररी जानकार हुनुहुन्छ र कम्पनीहरूलाई सधैं विकसित हुने सन्दर्भहरूमा, कहिँ पनि, कुनै पनि समयमा काम गर्न मद्दत गर्ने बारे भावुक हुनुहुन्छ। तनहाजले अन्य डोमेनहरूको लागि पनि लेखेका छन् जस्तै युनि जानु छैनट्र्याक-पीओडी। उसको जाँच गर्नुहोस् LinkedIn प्रोफाइल।


०.०० औसत मूल्याङ्कन (% स्कोर) – मतहरू





Source link

By unstore

Unstore.com.np : The One-stop Destination! Read the latest global news articles on unstore.com.np in english,breaking news & current latest global news headlines,local news, money and financial news,Bitcoin News,automobile news,gaming news,technology news,sports news,political news,international news,bollywood news,tech news

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.