नयाँ वर्षले सहयोगी, जानकारीमूलक र मनोरञ्जनात्मक सामग्रीका साथ ग्राहकहरूलाई आकर्षित गर्ने, संलग्न गराउने र कायम राख्ने अवसरहरू ल्याउँछ। त्यसोभए जनवरी २०२३ मा, नयाँ प्रयास र नयाँ च्यानलहरूको साथ तपाईंको कम्पनीको सामग्री मार्केटिंगलाई बलियो बनाउनुहोस्।
सामग्री मार्केटिङ ग्राहकहरु संग सम्बन्ध विकास र सुदृढ गर्न को लागी हो। र प्रायः, सामग्री संलग्नताको अन्तिम चरण हो जब पसलले तपाइँको जानकारी पढ्न, सुन्ने वा हेर्ने आशा गर्दछ।
तपाईको व्यवसायले जनवरी २०२३ मा प्रयोग गर्न सक्ने पाँच सामग्री मार्केटिङ विचारहरू निम्न छन्।
1. ब्लगमा डबल डाउन
सामग्री मार्केटिङले पारस्परिकताको भावना विकास गर्दछ। तपाईंको व्यवसायले कसरी लेख्ने जस्ता मूल्यवान सामग्री प्रदान गर्दछ र पाठकहरू तपाईंको उत्पादनहरू किन्नको लागि प्रशंसा र इच्छुक छन्।
ईकमर्स कम्पनीहरूको लागि, ब्लग सामग्री मार्केटिङको लागि आधारभूत हो। फोटो: ग्लेन कार्सटेन्स-पीटर्स।
यदि तपाईंको व्यवसायमा कमजोर ब्लग छ वा कहिल्यै सुरु भएको छैन भने, जनवरी २०२३ तपाईंको अवसर हो। यहाँ सुरू गर्न केही चरणहरू छन्।
- जिम्मेवार व्यक्ति पहिचान गर्नुहोस्। कसैलाई ब्लगको प्रभारी हुन नियुक्त गर्नुहोस्।
- एउटा लक्ष्य हो। तपाईको ब्लग खोज इन्जिन अप्टिमाइजेसन वर्कहोर्स हुनुपर्छ। त्यसैले आफ्नो ब्रान्ड वा उत्पादनहरु संग सम्बन्धित प्रश्नहरु को लागी जैविक खोज ट्राफिक र रैंकिंग वरिपरि लक्ष्य सेट गर्नुहोस्।
- सम्पादकीय क्यालेन्डर विकास गर्नुहोस्। तपाईंलाई योजना चाहिन्छ।
- लेख्न सुरु गर्नुहोस्। जनवरी २०२३ मा हरेक हप्ता कम्तीमा एक पटक ब्लग पोस्ट प्रकाशित गर्न प्रतिबद्ध हुनुहोस्। तपाईंले बेच्ने उत्पादनहरूसँग सम्बन्धित बिदाहरू (अस्पष्ट पनि) बारे लेख्न विचार गर्नुहोस्।
- सुधार गर्नुहोस्। लेखनमा राम्रो हुनको लागि काम गर्नुहोस्।
2. सम्पादकीय न्यूजलेटर सुरु गर्नुहोस्
एक सम्पादकीय न्यूजलेटर एक नियमित ईमेल सन्देश हो जुन प्रायः गैर-प्रचारात्मक सामग्रीमा केन्द्रित हुन्छ।

इमेल न्यूजलेटरहरू सबैभन्दा शक्तिशाली सामग्री मार्केटिङ ढाँचाहरू हुन्। फोटो: स्टीफन फिलिप्स।
कल्पना गर्नुहोस् कि तपाईंसँग कम्बुचा पकाउने आपूर्तिहरू – जार, चिया र स्टार्टर किटहरू बेच्ने अनलाइन स्टोर छ। पेट स्वास्थ्य वा स्वस्थ जीवनमा साप्ताहिक न्यूजलेटर प्रकाशित गर्न यो अर्थ लाग्न सक्छ। न्यूजलेटरले तपाइँको वेबसाइटको लिङ्क सहित ताजा सामग्री प्रदान गर्दछ, र कहिलेकाहीँ तपाइँका उत्पादनहरू उल्लेख गर्न सक्छ।
जे भए पनि, एउटा न्यूजलेटर विषय र एक ढाँचा छनोट गर्नुहोस् जुन तपाईंको व्यवसायसँग मिल्छ। ब्लग वा सोशल मिडिया पोष्टहरू कहिलेकाहीं पुन: प्रयोग गर्नुहोस् तर न्यूजलेटर-मात्र सामग्री पनि सिर्जना गर्नुहोस्। यहाँ केही काल्पनिक न्यूजलेटर उदाहरणहरू छन्।
- यात्रा गियर रिटेलर। प्रोफाइल अद्भुत Airbnb र Vrbo भाडा।
- कस्मेटिक्स पसल। सफल महिला र करियर सल्लाह फिचर गर्नुहोस्।
- शिल्प आपूर्ति पसल। क्राफ्टिङ ट्यूटोरियलहरूको सूची प्रकाशित गर्नुहोस्।
3. आफ्नो पोडकास्ट संग संलग्न
जस्टिन मूर एक सामग्री र प्रायोजन व्यवसायी हो। उनको व्यवसाय, सृष्टिकर्ता विजार्डले सिर्जनाकर्ता र प्रभावकारीहरूलाई उनीहरूले सिर्जना गरेको सामग्रीबाट कसरी जीविका कमाउने भनेर देखाउँछ। २०२३ मा, मूरले “क्रिएटर डिबेट्स” नामक नयाँ पोडकास्ट सुरु गर्दै हुनुहुन्छ।

जस्टिन मूरले २०२३ मा नयाँ पोडकास्ट सुरु गर्दैछ; सायद, तपाईको व्यवसाय पनि हुनुपर्छ।
मूर पोडकास्टिङमा प्रवेश गर्दैछ किनभने यसले व्यावसायिक सिर्जनाकर्ताहरूसँगको सम्बन्धलाई गहिरो बनाउँछ। उनले आफ्नो पोडकास्टलाई प्रख्यात सामग्री सिर्जनाकर्ताहरूसँग उनीहरूको उद्योगमा तातो विषयहरूको बारेमा कुरा गर्ने राजनीतिक बहसको रूपमा ढाँचा गर्नेछन्।
तपाईंको जनवरी २०२३ को सामग्री मार्केटिङ प्रयासहरूको लागि, पोडकास्टिङमा रोचक स्पिन राख्ने ढाँचा फेला पार्नुहोस्।
पावर उपकरणहरू बेच्ने अनलाइन पसलले प्रमुख ठेकेदारहरूलाई अन्तर्वार्ता दिन सक्छ, उनीहरूलाई परियोजनाहरू कसरी परिवर्तन हुँदैछन् भनेर सोध्न सक्छ। कपडा पसलले हामी सबैलाई माया गर्ने वा घृणा गर्ने फेसन प्रवृतिहरूको वरिपरि पोडकास्ट विकास गर्न सक्छ।
4. भिडियोमा प्रतिबद्ध हुनुहोस्
हामी सबैलाई क्लिच थाहा छ: एक तस्वीर हजार शब्दहरूको लायक छ। तर एउटा भिडियोको मूल्य लाखौं हुन सक्छ।
जनवरी २०२३ मा, भिडियोहरूलाई आफ्नो व्यवसायको सामग्री मार्केटिङ रणनीतिको महत्त्वपूर्ण भाग बनाउनुहोस्। अमेरिकीहरूले कथित रूपमा 80 र 120 मिनेटको अनलाइन भिडियो हेर्छन् दैनिकऔसत मा।

जनवरी २०२३ भिडियोहरू उत्पादन सुरु गर्ने समय हुन सक्छ। फोटो: जैकब ओवेन्स।
HubSpot भर्खरै रिपोर्ट गरियो कि ती दर्शकहरू मनोरञ्जन गर्न र सिकाउन चाहन्छन् र ब्रान्ड भिडियोहरू – अर्थात्, सामग्री मार्केटिङ भिडियोहरूबाट बढ्दो रूपमा सिक्दैछन्।
जनवरी २०२३ मा केही सरल भिडियो रणनीतिहरूमा प्रतिबद्ध हुनुहोस्।
- तपाईंको पोडकास्टलाई भिडियो बनाउनुहोस्। भिडियो र अडियो दुवै मा आफ्नो पोडकास्ट रेकर्ड। धेरै पोडकास्टिङ उपकरणहरूले पूर्वनिर्धारित रूपमा यो गर्नेछ।
- तपाईंको उत्कृष्ट ब्लग पोष्टहरूबाट भिडियोहरू बनाउनुहोस्। तपाइँको कम्पनीको शीर्ष प्रदर्शन गर्ने ब्लग पोष्टहरू पहिचान गर्न तपाइँको विश्लेषण र रूपान्तरण ट्र्याकिङ उपकरणहरू प्रयोग गर्नुहोस्, र प्रत्येकको भिडियो संस्करण बनाउनुहोस्।
- तपाईंको वेबसाइटमा भिडियोहरू प्रकाशित गर्नुहोस्। तपाइँ निश्चित रूपमा तपाइँको भिडियो सामग्री YouTube, Instagram, र TikTok मा वितरण गर्न चाहानुहुन्छ, तर तपाइँको कम्पनीको आफ्नै वेबसाइटको बारेमा पनि नबिर्सनुहोस्। सान्दर्भिक पृष्ठहरूमा सीधा आफ्नो भिडियो इम्बेड गर्नुहोस्।
५. कक्षा सिकाउनुहोस्
यदि उपयोगी जानकारी सामग्री मार्केटिङको अन्तिम हो भने, तब कक्षा सिकाउनु – लेख, न्यूजलेटर, पोडकास्ट, वा भिडियोको विपरीत – अन्तिम ढाँचा हो।
जनवरी २०२३ को लागि यो अन्तिम सामग्री मार्केटिङ विचार ग्राहकहरूलाई वास्तविक मूल्यको कुरा सिकाउने कक्षाको विकास गर्नु हो। लगभग कुनै पनि व्यवसायले सिकाउन सक्छ।
यहाँ एउटा उदाहरण छ। निर्माण कार्यकर्ताहरूलाई काम गर्ने पहिरन बेच्ने कम्पनीले नि:शुल्क ब्लुप्रिन्ट-रिडिङ क्लास र प्रमाणीकरण प्रस्ताव गर्न सक्छ। यो उपयोगी छ किनभने धेरै निर्माण कार्यकर्ताहरूसँग औपचारिक प्रशिक्षण छैन, केवल उनीहरूले काममा सिकेका कुराहरू।
यदि एक फ्रेमर, उदाहरण को लागी, एक व्यवसाय सुरु गर्न चाहानुहुन्छ, पूर्ण खाका पढ्न असक्षमता सफलता को लागी बाधा हुन सक्छ। र उही कम्पनीबाट उसले आफ्नो कारहार्ट प्यान्ट र वोल्भरिन जुत्ता किनेको समाधान हुन सक्छ।

लगभग कुनै पनि व्यवसायले सिकाउन सक्छ। उदाहरण को लागी, एक workwear स्टोरले कक्षाहरु प्रदान गर्न सक्छ जसले निर्माण कार्यकर्ताको क्यारियरलाई अगाडि बढाउँछ। फोटो: ब्याप्टिस्ट बुइसन।