भुक्तान-प्रति-क्लिक विज्ञापन उद्योग सधैं विकसित हुँदैछ। नयाँ सुविधाहरू ननस्टप रोल आउट – एक वर्ष पहिले अभियान प्रबन्ध गर्न सम्भव छ आज फरक छ।

तर केही गुगल विज्ञापन रणनीतिहरू उपयोगी रहन्छन्, यद्यपि पुरानो देखिन्छ। यहाँ ती मध्ये चार छन्।

गुणस्तर स्कोर

गुगलले गुणस्तर स्कोरलाई “तपाईँको विज्ञापनको गुणस्तर अन्य विज्ञापनदाताहरूसँग कत्तिको राम्रोसँग तुलना गर्छ भन्ने बुझाउनको लागि एक निदान उपकरण” भनेर परिभाषित गर्दछ।

स्कोरले प्रत्येक कुञ्जी शब्दलाई 1-10 बाट मापन गर्दछ। उच्च संख्याले खोजी प्रक्रियामा निरन्तरतालाई संकेत गर्छ। उदाहरणका लागि, यदि कुनै प्रयोगकर्ताले “ओवल कफी टेबलहरू” खोज्छ भने, विज्ञापन र त्यसपछिको ल्यान्डिङ पृष्ठले समान सर्तहरूमा बोल्नुपर्छ। उच्च गुणस्तर स्कोर भएका कुञ्जी शव्दहरूमा सामान्यतया समयसँगै कम क्लिक लागत हुन्छ।

क्वालिटी स्कोरको समस्या, तथापि, यसले रूपान्तरण भन्दा क्लिक-थ्रु दरलाई जोड दिन्छ। एक कुञ्जी शब्दमा खराब गुणस्तर स्कोर हुन सक्छ तर उत्कृष्ट रूपान्तरण हुन सक्छ। त्यो कुञ्जी शब्द ट्वीक गर्नाले गुणस्तर स्कोर र सुधार गर्न सक्छ घटाउने रूपान्तरणहरू।

गुणस्तर स्कोर अप्रासंगिक छैन, तर यो निर्णायक कारक हुनु हुँदैन। कम गुणस्तर स्कोर भएका कुञ्जी शब्दहरूका लागि जुन रूपान्तरण हुँदैन, विचार गर्नुहोस्:

  • नकारात्मक कुञ्जी शब्दहरू थप्दै,
  • विज्ञापनहरूमा धेरै पटक लक्षित कुञ्जी शब्दहरू घुसाउने,
  • विज्ञापनको सन्देशसँग सिंक गर्न ल्यान्डिङ पृष्ठ अद्यावधिक गर्दै।

A/B परीक्षण

विज्ञापनदाताहरूले एक पटक एउटै विज्ञापन समूहमा एकअर्का विरुद्ध चलाएर विज्ञापन घटकहरू परीक्षण गरे। कुन कल-टु-एक्शन, ल्यान्डिङ पृष्ठ, वा विज्ञापन प्रतिलिपिले राम्रो काम गर्यो भनेर हेर्नको लागि, एक विज्ञापनदाताले दुईवटा विज्ञापनहरू सिर्जना गर्नेछ, जुन Google ले समयसँगै समान रूपमा देखाउनेछ।

अब त्यो अवस्था रहेन।

उत्तरदायी खोज विज्ञापनहरूले सबै शीर्षक र विवरणहरू समावेश गर्दछ र स्वचालित रूपमा खोज परिणामहरूमा उत्कृष्ट संयोजनहरू देखाउँदछ। विज्ञापनदाताहरूलाई थाहा छैन कुन संयोजनहरू रूपान्तरण गर्दै छन्, केवल समग्र मेट्रिक्स। केवल दुई विज्ञापनहरूको साथमा पनि, एकले अनिवार्य रूपमा रूपान्तरण लक्ष्यको आधारमा उच्च छाप साझेदारी प्राप्त गर्नेछ। पारदर्शिताको अभाव र असमान विज्ञापन सेवाले सही परीक्षणलाई रोक्छ।

जवाफ विज्ञापन भिन्नताहरू हो, जसले परीक्षणको विरुद्धमा विज्ञापनको आधार घटक परीक्षण गर्दछ, 50/50। ल्यान्डिङ पृष्ठहरू परीक्षण गर्न, एक विज्ञापनदाताले गुगललाई त्यो संस्थालाई आधा समय बदल्न निर्देशन दिन्छ। विज्ञापनदाताहरूले प्रत्येक संयोजनको लागि मेट्रिक्स देख्न सक्दैनन्, तर तिनीहरूले आधार वा परीक्षण विज्ञापनले राम्रो प्रदर्शन गरेको छ कि भनेर हेर्न सक्छन्।

स्वचालनको युगमा, विज्ञापन भिन्नताहरू घटकहरू परीक्षण गर्ने सबैभन्दा प्रभावकारी तरिका हो।

विज्ञापन भिन्नता प्रयोगहरूले उत्कृष्ट परिणामहरू प्राप्त गर्ने संस्करणको समग्र कार्यसम्पादन खुलासा गर्दछ। विस्तार गर्न छवि क्लिक गर्नुहोस्।

मिलान प्रकार विज्ञापन समूहहरू

मिल्दो प्रकारका भिन्नताहरू र परिमार्जित व्यापक मिलानहरूको चरण-आउट हुनु अघि मिलान प्रकारद्वारा विज्ञापन समूहहरू सिर्जना गर्नु सामान्य थियो।

उदाहरणका लागि, “ओवल कफी टेबल” विषयवस्तुका कुञ्जी शव्दहरूलाई एउटै कुञ्जी शब्दहरूसँग दुईवटा विज्ञापन समूहहरू आवश्यक पर्नेछ। एउटामा ठ्याक्कै मिल्ने कुञ्जी शब्दहरू मात्र थिए, जबकि अर्कोमा वाक्यांश मिलान थियो। र महत्त्वपूर्ण कुरा, सटीक मिल्दो समूहका सबै कीवर्डहरू वाक्यांश मिलानको साथ समूहमा नकारात्मक हुनेछन्, जसले विज्ञापनदातालाई कुन विज्ञापनहरू देखा पर्छन् भनेर नियन्त्रण गर्न अनुमति दिन्छ। सटीक मिलानहरूले विज्ञापनहरूको एक सेट देखाउनेछ, वाक्यांशले अर्कोसँग मेल खान्छ।

अभियानलाई म्यानुअल बिडिङमा सेट गर्नाले विज्ञापनदाताहरूलाई प्रत्येक भिन्नताको लागि लागत (र प्रतिलिपि) नियन्त्रण गर्न अनुमति दिन्छ, जस्तै कि सटीक मिल्दो कीवर्डमा $2 र वाक्यांश मिलानमा $1.50।

म्यानुअल बिडिङ

म्यानुअल बिडिङले यन्त्र र स्थान जस्ता बोली समायोजन गर्न अनुमति दिन्छ, तर स्मार्ट बिडिङले यी वस्तुहरू र थप कुराहरूको लागि स्वतः समायोजन गर्छ। स्मार्ट बिडिङले प्रदान गर्ने उन्नत मेसिन लर्निङ म्यानुअल बिडिङभन्दा धेरै उच्च छ। उदाहरणका लागि, स्मार्ट बिडिङले प्रयोगकर्ताको ब्राउजर र अपरेटिङ सिस्टमलाई विचार गर्छ।

यद्यपि, म्यानुअल बिडिङ अझै पनि कहिलेकाहीं उपयोगी हुन्छ। उदाहरणका लागि, कुञ्जी शब्दहरूको सेटमा निश्चित रकमभन्दा माथिको बिडिङ विज्ञापनदाताको लागि लाभदायी हुन सक्छ। म्यानुअल बिडिङले प्रति क्लिक अधिकतम लागत सेट गर्नेछ, लागत नियन्त्रणको लागि स्मार्ट बिडिङका फाइदाहरू व्यापार गर्दै।



Source link

By unstore

Unstore.com.np : The One-stop Destination! Read the latest global news articles on unstore.com.np in english,breaking news & current latest global news headlines,local news, money and financial news,Bitcoin News,automobile news,gaming news,technology news,sports news,political news,international news,bollywood news,tech news

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.