उद्यमी योगदानकर्ताहरूले व्यक्त गरेका विचारहरू आफ्नै हुन्।
इकमर्स उद्योग हालका वर्षहरूमा अटोपायलटमा चलिरहेको छ, “उत्तम अभ्यासहरू” को एक सेटद्वारा विनियमित जसले व्यवसायहरूलाई उनीहरूको ब्रान्ड दृश्यता बढाउन र बिक्री बढाउन मद्दत गर्न मानिन्छ। यद्यपि, यी अभ्यासहरूले व्यवसायहरूलाई यी लक्ष्यहरू पुग्नबाट रोकेको छ। जबकि यी अभ्यासहरूले एक ईकमर्स वेबसाइट मार्फत घर्षणरहित वाणिज्य अनुभव सिर्जना गर्न सक्छ, तिनीहरूले पसलहरूका लागि खरिद गर्नको लागि एक अनौपचारिक र बोरिंग मार्ग पनि उत्पादन गर्छन्। पसलका अपेक्षाहरू विकसित भएका छन्; त्यसकारण, यो ecommerce व्यवसायहरु को लागी पनि गर्न को लागी समय हो।
पसलहरू के चाहन्छन्?
पसलहरू केहि फरक र नयाँ चाहन्छन्। चौसठ प्रतिशत अद्वितीय महसुस गर्ने वा अप्रत्याशित कार्यक्षमता भएको वेबसाइट हेर्न यो दुर्लभ छ भन्नुहोस्। यसको मतलब यो हो कि व्यवसायहरूले फरक ब्रान्ड र खरिद अनुभव विकास गर्न आवश्यक छ जसले तिनीहरूलाई लाखौं अन्य ईकमर्स व्यवसायहरूबाट अलग हुन मद्दत गर्दछ।
त्यसोभए, कसरी व्यवसायहरूले आफूलाई अलग राख्न र पसलहरूको ध्यान आकर्षित गर्न सक्छन्? व्यवसायहरूको लागि राम्रो सुरुवात बिन्दु दुई प्रचलित उत्तम अभ्यासहरू बीचको किनमेल अनुभवलाई माथि उठाउन र प्रतिस्पर्धाबाट आफूलाई छुट्याउनको लागि हुनुपर्छ।
सम्बन्धित: तपाईको ईकमर्स ब्रान्ड बढाउन चाहनुहुन्छ? यस उद्योग विशेषज्ञबाट सल्लाह लिनुहोस्।
अभ्यास #1: घर्षणरहित वाणिज्य = उत्तम वाणिज्य
ईकमर्स उद्योगले लामो समयदेखि घर्षणरहित ग्राहक किनमेल अनुभवहरू सिर्जना गर्ने अभ्यास राखेको छ। सुव्यवस्थित खोज, वेबसाइट नेभिगेसन र चेकआउट जस्ता सुविधाहरूले ल्यान्डिङ पृष्ठबाट चेकआउट स्क्रिनमा खरिदकर्ताहरूलाई द्रुत रूपमा मार्गदर्शन गर्दछ। यद्यपि, घर्षणरहित अनुभव सिर्जना गर्दा दुर्लभ वा एक पटकका खरिदकर्ताहरूलाई मात्र फाइदा हुन्छ। घर्षणरहित वाणिज्यले नयाँ ग्राहकहरू ल्याउन सक्छ, तर यसले ब्रान्ड वफादारी सिर्जना गर्दैन।
वफादार ग्राहकहरूले कोर समूह बनाउँछन् जुन सम्म ड्राइभ गर्न सक्छन् २३% व्यवसायहरूको लागि वार्षिक बिक्रीको, यसको अर्थ यो कोर समूह निर्माण गर्न मुख्य फोकस हुनुपर्छ। ६२ प्रतिशत पसलहरूले उनीहरू भन्छन् निजीकरणको अपेक्षा गर्नुहोस्यदि खरिद अनुभवमा कुनै विशिष्टता छैन भने तिनीहरू व्यवसायमा फर्कने सम्भावना छैन भनी सुझाव दिन्छ।
यस अभ्यासबाट अलग हुन चाहने व्यवसायहरूले घर्षणरहित वाणिज्य मोडेलको संरक्षणमा नयाँ र रोमाञ्चक अनुभव सिर्जना गर्नमा ध्यान केन्द्रित गर्नुपर्छ।
अभ्यास #2: पसलहरूमा पुग्ने उत्तम तरिका वेबसाइट मार्फत हो
अर्को लामो समयदेखि चलिरहेको अभ्यास जुन उद्योगले राखेको छ त्यो हो कि पसलहरू प्राप्त गर्ने र बिक्रीलाई रूपान्तरण गर्ने उत्तम तरिका वेबसाइट मार्फत हो। यद्यपि, अधिक र अधिक पसलहरू तिनीहरूको मोबाइल उपकरणहरू मार्फत खरिद गर्दै छन्। 2025 सम्म, यो वरिपरि अनुमान गरिएको छ ४४% अमेरिकामा खुद्रा बिक्री मोबाइल उपकरणमा हुनेछ।
धेरै ईकमर्स वेबसाइटहरू मोबाइलको लागि अनुकूलित छैनन्, यसको मतलब डेस्कटप-अप्टिमाइज गरिएको वेबसाइट अन्य व्यवसायहरूसँग प्रतिस्पर्धा गर्न पर्याप्त हुनेछैन। तसर्थ, ईकमर्स व्यवसायहरू पसलहरू पुग्न वैकल्पिक मार्गहरू खोज्न तयार हुनुपर्छ।
सम्बन्धित: प्रतिस्पर्धी ईकमर्स उद्योगमा कसरी सफल हुने
उद्योग अभ्यासहरु संग ब्रेकअप को लागी 3 सुझावहरु
उद्योगको उत्कृष्ट अभ्यासहरूसँग ब्रेकअप गर्दा दिमागमा राख्नको लागि तीनवटा मुख्य सुझावहरू छन्। यी सुझावहरूले ईकमर्स व्यवसायलाई यसको हालको रणनीतिहरूको पुन: मूल्याङ्कन गर्न र २०२३ को सुरुवातको लागि तयारी गर्न मद्दत गर्न सक्छ।
बलियो भिजुअल ब्रान्ड पहिचान सिर्जना गर्नुहोस्: व्यवसायहरूले उच्च दृश्य अनुभव मार्फत बलियो भिजुअल ब्रान्ड पहिचान सिर्जना गर्न सक्छन्, र ब्रान्ड सम्पत्तिहरूमा मल्टि-मिडिया दृष्टिकोण समावेश गरेर, ब्रान्डहरू एक आकर्षक ब्रान्ड भावना र पहिचानको साथ भीडबाट अलग हुन सक्छन्। यी पक्षहरू, जस्तै छविहरू, भिडियो, अडियो र अन्तरक्रियात्मक तत्वहरू, ब्रान्डलाई प्रतिस्पर्धाको बिरूद्ध खडा बनाउन वेबसाइटभर हाइलाइट गरिनु पर्छ।
खरिद गर्न आफ्नो बाटो परिवर्तन गर्नुहोस्: व्यवसायहरू ग्राहकहरूको लागि खरिद गर्न आफ्नो मार्ग परिवर्तन गर्न तयार हुनुपर्छ। उत्पादन छविहरू, बटन रङहरू, तत्व प्लेसमेन्ट, आदिमा माइक्रो-बृद्धि परीक्षणहरू चलाउनको अतिरिक्त, अद्वितीय लेआउटहरू अन्वेषण गर्ने म्याक्रो-परीक्षणहरू चलाउने विचार गर्नुहोस्। उदाहरणका लागि, नयाँ लेआउटहरू र पदानुक्रम संरचनाहरू प्रयास गर्नाले ईकमर्स वेबसाइटलाई विशिष्ट र नयाँ महसुस गर्न मद्दत गर्न सक्छ।
- एक VIP अनुभव विकास गर्नुहोस्: एक VIP अनुभव विकास गरेर, खरीददारहरूले महसुस गर्नेछन् कि उनीहरूले उनीहरूका लागि मात्र बनाइएको विशेष अनुभव प्राप्त गर्दैछन्। VIP अनुभवहरू प्रदान गर्दा ब्रान्डको वफादारी निर्माण गर्ने थप फाइदाहरू छन् किनभने खरिदकर्ताहरूलाई थाहा छ कि उनीहरूले अनुभव अन्यत्र फेला पार्न सक्ने छैनन्। यो VIP अनुभव विकास गर्ने केही तरिकाहरूमा सदस्यहरू मात्र विशेष सामग्री, विशेष बिक्री र लाभहरू समावेश छन्। व्यवसायहरूले वफादारी र रेफरल कार्यक्रमहरू पनि चलाउन सक्छन् र उनीहरूको मार्केटिङ र आउटरिच प्रयासहरूमा नवीनता इन्जेक्ट गर्न सक्छन्। VIP अनुभव विकास गर्ने अर्को तरिका मोबाइल एप मार्फत हो। उन्नत इच्छा सूचीहरू, उत्पादन सिफारिसहरू र मोबाइल एप भित्र अनुकूलित पुश सूचनाहरू जस्ता सुविधाहरू लागू गर्नाले ब्रान्ड वफादारी स्थापित गर्न र खरिदकर्ताहरूले अन्यत्र प्राप्त गर्न नसक्ने अनुभव सिर्जना गर्न मद्दत गर्न सक्छ।
सम्बन्धित: Ecommerce मा एक सकारात्मक ग्राहक अनुभव प्रदान गर्न 5 तरिकाहरू
यो ईकमर्स उद्योग को सबै भन्दा राम्रो अभ्यासहरु संग ब्रेकअप गर्न को लागी समय हो। आफ्नो हालको दृष्टिकोण परिवर्तन गर्न इच्छुक व्यवसायहरूले ब्रान्ड दृश्यता र बिक्री बढाउनेछन्। यो उद्योगका उत्कृष्ट अभ्यासहरू पछ्याउन सजिलो हुन सक्छ, तर यसले एक अनुमानित अनुभव सिर्जना गर्दछ जसले तपाईंको ब्रान्डलाई भीडमा हराउन सक्छ। खरिदकर्ताहरू एक व्यक्तिगत र मनोरञ्जनात्मक अनुभव चाहन्छन्, र सफलताको ठूलो मौका प्रदान गर्ने व्यवसायहरू।