2022 मा आफ्नो छुट्टी उपहार खर्च रोक्न उपभोक्ताहरु को बारे मा डर धेरै हदसम्म निराधार साबित भयो। Adobe का अनुसार, अमेरिकी पसलहरूले नोभेम्बर 1 र डिसेम्बर 31 बीचमा अनलाइन खरिदहरूका लागि 211.7 बिलियन डलरको रेकर्ड तोडेका छन्, जुन 2021 को तुलनामा 2.5% वृद्धि हो। यद्यपि, केही वृद्धि मुद्रास्फीतिको कारण उच्च मूल्यहरूको कारण हो।
नेशनल रिटेल फेडरेशनका अनुसार नोभेम्बर र डिसेम्बरको अवधिमा कुल अमेरिकी छुट्टी खर्च – इन-स्टोर र ईकमर्स – 5.3% ले बढ्यो, मुद्रास्फीतिको लागि समायोजन नगरिएको, $ 936.3 बिलियनमा पुग्यो। व्यापार समूहले 2021 मा 6% देखि 8% वा $ 942.6 देखि $ 960.4 बिलियनको प्रक्षेपण गरेको थियो।
सेल्सफोर्सले रिपोर्ट गरेको छ कि नोभेम्बर र डिसेम्बरमा अनलाइन बिक्री विश्वव्यापी रूपमा $ 1.14 ट्रिलियनमा फ्ल्याट थियो, मुख्यतया युरोप र अष्ट्रेलियामा कमजोर खर्चको कारण।
Mastercard Spending Pulse ले रिपोर्ट गरेको छ कि नोभेम्बर 1 देखि डिसेम्बर 24, 2022 सम्म, US इन-स्टोर बिक्री 2021 मा 6.8% बढ्यो, जबकि ecommerce बिक्री 10.6% बढ्यो। २०२२ बिदाको सिजनको कुल खुद्रा बिक्रीको २१.६% ईकमर्सले समावेश गरेको थियो, २०२१ मा २०.९% बाट बढेर। विश्वव्यापी रूपमा, स्नीकरहरू शीर्ष प्रदर्शनकर्ता थिए, २०२१ बाट बिक्री ३१% बढ्यो, त्यसपछि सामान्य जुत्ता १५% बढ्यो।
मोबाइल किनमेल
Adobe का अनुसार, 2022 बिदाको मौसममा 47% अनलाइन बिक्री स्मार्टफोनहरू मार्फत लेनदेन गरिएको थियो, 2021 को तुलनामा 4% बढी। क्रिसमस डेले नयाँ मोबाइल रेकर्ड कायम गर्यो, जुन 61% अनलाइन बिक्री समावेश थियो – जुन गत वर्षको 58% भन्दा बढि हो। त्यसैगरी साइबर सप्ताहमा ५१ प्रतिशत बिक्री स्मार्टफोनमार्फत भएको छ, जुन अघिल्लो वर्षको तुलनामा ५ प्रतिशतले बढी हो ।
यद्यपि, डेस्कटप किनमेलको मोबाइल भन्दा राम्रो रूपान्तरण दर थियो, र डेस्कटप खरिदहरूमा प्रति अर्डर धेरै वस्तुहरू थिए।
छुटहरू
सेल्सफोर्स डाटाले 2022 साइबर हप्ता पछि तीन हप्ताको लागि औसत छुट देखाउँदछ जब त्यहाँ सूची अभाव र उच्च माग थियो। यसको विपरित, २०२२ मा केही कोटिहरूमा इन्भेन्टरी ग्लुट थियो जुन व्यापारीहरूलाई सार्न आवश्यक थियो। साइबर सप्ताहमा व्यापारीहरूको छुट (सूची मूल्यबाट) विश्वव्यापी रूपमा २७% र संयुक्त राज्य अमेरिकामा ३०% मा पुग्यो
Adobe Digital Value Index को डाटा, जसले 18 कोटीहरूमा ईकमर्स मूल्यहरू ट्र्याक गर्दछ, देखाउँछ कि सेप्टेम्बर 2022 पछि औसत मासिक अनलाइन मूल्यहरू वर्ष-दर-वर्ष घटेको छ।
एडोबका अनुसार, २०२२ को पतनमा खेलौना छुट २०२१ मा १९% को तुलनामा सूची मूल्यमा ३४% छुट पुग्यो।
विशेष गरी मूल्य-संवेदनशील उपभोक्ताहरूबाट बिक्री बढाउनको लागि छुटको वांछित प्रभाव थियो। Adobe मा डिजिटल इनसाइट्सका प्रमुख विश्लेषक विवेक पाण्ड्याले भने, “जब उपभोक्ताहरूले खाना, ग्यास र भाडा जस्ता क्षेत्रमा उच्च मूल्यको सामना गरिरहेका थिए, छुट्टीमा छुटहरू पूरै सिजनमा विवेकशील खर्चलाई निरन्तरता दिन पर्याप्त थिए। ठूला सम्झौताहरूले उपभोक्ताहरूलाई आकर्षित गर्यो र भोल्युमलाई बढायो, जसले खुद्रा विक्रेताहरूलाई अत्यधिक आपूर्ति मुद्दाहरूमा चुनौती दिए, विशेष गरी कपडा, इलेक्ट्रोनिक्स र खेलौना जस्ता कोटीहरूमा मद्दत गर्यो।
फर्काउँछ
२०२२ को बिदाको अनलाइन बिक्रीबाट उत्पादनको फिर्ती बढेको छ, सेल्सफोर्सले बिदाको मौसममा १.४ बिलियन विश्वव्यापी अर्डरहरू फिर्ता भएको अनुमान गरेको छ, जुन २०२१ को तुलनामा ६३% बढेको छ। क्रिसमस पछि छ दिनमा रिटर्नहरू बढेको छ। सबै रिटर्नको सोह्र प्रतिशत त्यो हप्ता आइपुग्यो।
अन्य Adobe खोजहरू
- US अहिले किन्नुहोस्, 2022 बिदाहरूमा पछि अर्डरहरू तिर्नुहोस् 2021 को तुलनामा 4% बढ्यो। राजस्व, तथापि, 2% ले घट्यो।
- सशुल्क खोजले अमेरिकी अनलाइन बिक्रीको २९% बढायो, यो २०२२ बिदाको मौसममा सबैभन्दा ठूलो चालक हो। प्रत्यक्ष वेबसाइट भ्रमणहरूले 19% लिए, जैविक खोजले 17% योगदान पुर्यायो। इमेल 15% को लागी लेखा।